۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۳۲۳۲۲۶
آیت الله علوی گرگانی:

مسؤولان در زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله علوی گرگانی با تأکید بر لزوم تحقق عملی اقتصاد مقاومتی گفت: انتظار ما این است که مسؤولان با پیروی از رهبری، در زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.
 آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد استان قم، توجه به تحقق سخنان مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره بر تحقق عملی سخنانشان تاکید دارند و اگر بتوانید نظرات ایشان را به مرحله اجرا برسانید، امتیاز ویژه‌ای برای شما به حساب می‌آید.

 

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص توجه به اجرایی کردن امور و عدم اکتفا به درج مباحث مختلف بر روی کاغذ، سود وام و قرض را حرام دانست و گفت: سودی که از قرض تأمین شود به شدت در اسلام نهی شده است.

 

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه سودهای قرض و وام به اقتصاد کشور لطمه می‌زند، تصریح کرد: مشکل اقتصادی کشور بیشتر معطوف به همین بخش است و امروز بسیاری از مراکز تولیدی کشور به حالت راکد و نیمه‌تعطیل در آمده که باید برنامه‌ریزی لازم در خصوص راه‌اندازی چرخ تولید در کشور صورت بگیرد.

 

وی لزوم تحقق عملی اقتصاد مقاومتی در کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: انتظار ما این است که مسئولان در خط پیروی از رهبری، در زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی عمل کنند.

 

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: اینکه امروز وضعیت اقتصادی و مالی کشور مناسب نیست بخشی از آن به دلیل مطلوب نبودن کیفیت امور و محصولات است که باید در راستای افزایش کیفیت کالاها قدم برداشت و به کالا و کار و در نهایت جامعه ایرانی اعتبار بخشید./1323/د102/ج1

ارسال نظرات