۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۳۲۴۴۷۸
امام جمعه اهر:

لیبرال ها و غرب پرستان به فکر رابطه با آمریکا هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به این‌که عده ای جیره خوار استکبار که تمایلات غربی و لیبرالیستی دارند، نه فقط در سال های اخیر بلکه همواره در طول انقلاب به فکر رابطه با آمریکا بوده اند، گفت: ملت ایران با روحیه استکبار ستیزی خود با دشمنان سازش نخواهد کرد.
امام جمعه اهر، حجت الاسلام حاجي زاده

حجت الاسلام جواد حاجی زاده امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به قطع رابطه با آمریکا، اظهار داشت: خوی استکباری آمریکا عامل اصلی این قطع رابطه بود.


وی افزود: گرچه شروع این قطع رابطه از طرف آنان بود اما از آنجا که همیشه دست خدا بر سر نظام و امت اسلامی هست، این مسأله به نفع نظام اسلامی تمام شد و سبب شکوفایی کشور گردید، این قطع رابطه موجب شد تا اعتماد به نفس و خود کفایی در کشور متبلور شود.


امام جمعه اهر با اشاره به این‌که عده ای جیره خوار استکبار که تمایلات غربی و لیبرالیستی دارند، نه فقط در سال های اخیر بلکه همواره در طول انقلاب به فکر رابطه با آمریکا بوده اند، ابراز داشت: ملت ایران با روحیه استکبار ستیزی خود با دشمنان سازش نخواهند کرد.


وی با اشاره به صدمات بسیار آمریکا به انقلاب و کشور اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: از شاخص های استعمار و استکبار این است که جنایت را نسبت به ملّت ها و نسبت به آحاد بشر مجاز می شمرند و اهمیت نمی دهند. این یکی از بلایای بزرگ استکبار در دوران جدید است.


عضو شورای استانی حوزه علمیه با تأکید بر این‌که ما تا آخر ایستاده‌ایم و با آمریکا روابط ایجاد نخواهیم کرد، ابراز داشت: این روند ادامه خواهد داشت مگر این‌که آدم بشود و از ظلم‌کردن دست بردارد، مادامی‌که آمریکا این‌طور است و اسرائیل هست، ما با آنها نمی‌توانیم سازش کنیم.


وی با بیان این‌که در دوران پسا برجام نیز دیوار بی اعتمادی همچنان پا برجاست، افزود: در دوران پسا برجام آمریکا به وعده های خود عمل نکرده است و نه تنها وعده های خود را محقق نکرد بلکه بر خلاف آن به دنبال تحریم های جدید است.


امام جمعه اهر با تأکید بر این‌که عدم رابطه با آمریکا از اصول مسلم ما است، ابراز داشت: تمام سیاسیون، جناح ها، افراد دارای جایگاه، صاحبات تریبون، اهل قلم، آنهایی که اصول انقلاب و امام و ولایت را قبول داشته و خط امام و مقام معظم رهبری را دنبال می نمایند بر اصول انقلاب استوار باشند.


وی ادامه داد: باید همدل و یک صدا و بطور شفاف گفتارها و اعمال و مواضع مسؤولان و ملت همچون مقام معظم رهبری بوده و طوری نباشد که دشمن از آنها سوء استفاده کند و کشور را دو قطبی نماید و این مسأله خط قرمز ما بوده و از اصول انقلاب است.


حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که امروز جوانان بسیجی و حزب اللهی را افراطی می خوانند، اذعان داشت: به آن عده که محکم و استوار در خط ولایت ایستاده اند و اجازه نمی دهند عناصر نفوذی قد علم نمایند، افراطی اطلاق می کنند.


وی افزود: آنهایی دارای تمایلات غربی هستند و با حاشیه سازی و ذکر بعضی مطالب اذهان مردم را مشوش می کنند، باید به این مسأله فکر کنند که قبل از انقلاب آمریکا و استکبار که مملکت ما در دستش بود با ما چه کرد./854/302/ب1

ارسال نظرات