۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۳۲۵۱۹۲
مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر:

تدین از مهم‌ترین فاکتورهای سازنده هویت انسان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) گفت: یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هویت اصلی ما را می‌سازد‌، تدین است و شناخت این مسأله منوط به این است که ما باید مادران دین شناس داشته باشیم و بهترین راه برای آن، تحصیلات آکادمیک در مدارس علمیه و حوزه‌ها است.
مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران

فاطمه ریحانی مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در رابطه با اهمیت تحصیل دختران در حوزه علمیه، گفت: یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هویت اصلی ما را می‌سازد‌، تدین است؛ شناخت این مسأله منوط به این است که ما باید مادران دین شناس داشته باشیم و بهترین راه برای آن، تحصیلات آکادمیک در مدارس علمیه و حوزه‌ها است.


وی درباره کارایی تحصیل کردگان حوزه خواهران برای جامعه، ابراز کرد: فارغ‌التحصیلان این مدرسه می‌توانند در حوزه تدریس، تبلیغ و پژوهش با توجه به توانایی‌های خود در دانشگاه‌ها و مکان‌های علمی و پژوهشی در سطوح مختلف فعالیت کنند.

 

ریحانی بیان داشت: فضای صمیمی و ارتباط دوستانه بین کارکنان، اساتید و طلاب سبب استقبال بانوان طلبه از این مدرسه علمیه است.

 

وی ابراز داشت: از امتیازات این مدرسه می‌توان به کتابخانه غنی، امکانات آموزشی و فعالیتهای موسسه قرآنی اشاره کرد.


مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) اظهار داشت: در این مدرسه جهت تشویق بانوان طلبه و تقدیر از فعالیت‌های آنها سفرهای زیارتی و هدایا در نظر گرفته می‌شود.


وی در پایان خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) واقع در خیابان وحدت اسلامی تهران بوده و در سال 1373 تأسیس شده است./966/303/ب1

ارسال نظرات