۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۲۸۰۹۶
آیت‌الله مهمان‌نواز:

تضعیف اسلام و مسلمانان برنامه همیشگی دشمنان است

نماینده خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: تضعیف اسلام و مسلمانان برنامه همیشگی دشمنان قسم‌خورده این دین الهی است که امروز در قالب تقویت و حمایت گروه‌هایی نظیر داعش اعمال می‌شود.
آیت الله مهمان نواز- دیدار با روحانیان- نیمه شعبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار با شماری از روحانیان استان که به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان برگزار شد، با تبریک این مناسبت، اظهار کرد: نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) از نظر عظمت و جایگاه معنوی در ردیف شب‌های قدر قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه میلاد با برکت حضرت ولی عصر (عج) مایه خوشبختی و سرور همه اولیای الهی و ائمه هدی (ع) است، ادامه داد: همه پیامبران و انبیای الهی روز و شب نیمه شعبان را به عظمت یاد می‌کردند و به ویژه حضرت محمد (ص) این ایام را گرامی می‌داشت.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه رسول گرامی اسلام در مورد نیمه شعبان و تولد حضرت مهدی (عج) سخنان نغز و پرمحتوایی دارد، خاطرنشان کرد: حضرت محمد (ص) در مورد ولادت مهدی موعود (عج) فرموده‌اند: «لو لم يبقَ من الدنيا إلاَّ يوم واحد لطوَّل الله ذلک اليوم حتَّى يملک رجل من أهل بيتي، تجري الملاحم على يديه ويظهر الإسلام والله لا يخلف الميعاد».

 

وی ادامه داد: رسول گرامی اسلام تأکید می‌کنند که اگر حتی از دنیا تنها یک روز باقی مانده باشد خداوند آن روز را به‌اندازه‌ای طولانی می‌کند که مردي از اهل بيت من حکومت کند، جنگ‌های بزرگ با دست او صورت گيرد و اسلام را ظاهر سازد و وعده خدا خلاف ندارد.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز ادامه داد: ظهور پرنور حضرت مهدی (ع) گنجینه تمامی افتخارات اسلام را عیان می‌کند به همین دلیل نیز همه انبیا و اوصیای الهی انتظار این ظهور را می‌کشیدند.

 

وی با بیان اینکه نیمه شعبان و سالروز میلاد آن منجی عالم بشریت روز افتخار اسلام و اسلامیان است، خاطرنشان کرد: این روز، روز سرور و شادمانی همه بندگان خالص خداوند و برآورده شدن آرزوی همه آرزومندان اسلام است.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه همه انبیای الهی و مرسلین به امام زمان (عج) توجه داشته و آرزوی ظهور آن حضرت را داشتند، اظهار کرد: ما هم باید به عنوان منتظران ظهور آن حضرت وظایف خود را به درستی شناخته و برای فراهم کردن زمینه‌های ظهور مهدی موعود تلاش کنیم.

 

وی با بیان اینکه باید برای فتح و پیروزی اسلام و سعادت مسلمانان دعا کرده و از امام زمان (عج) نیز بخواهیم ما را دعا کنند، تصریح کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمنان قسم‌خورده اسلام تصمیم‌های قاطعی برای تضعیف اسلام و مسلمانان دارند از این‌رو بیش از همیشه نیازمند دعای امام زمان (عج) هستیم.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه در واقع تضعیف اسلام و مسلمانان برنامه همیشگی دشمنان قسم‌خورده این دین الهی است، اضافه کرد: این تلاش مذبوحانه امروز در قالب تقویت و حمایت گروه‌هایی نظیر داعش اعمال می‌شود.

 

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر بیداری و هوشیاری مسلمانان در برابر این‌گونه اقدامات دشمنان، خاطرنشان کرد: انقلاب و نظام اسلامی ایران گام مهمی در مقابله با فعالیت‌های دشمنان اسلام بود چرا که امام خمینی (ره) با ندای ملکوتی خویش، خوابیده‌ها را بیدار و مسلمانان را متوجه خطرات و امتحانات آینده کردند از این‌رو باید این رویه با قدرت و استقامت بیش از پیش تداوم یابد./202/9314/ب1

ارسال نظرات