۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۴۳۶۲۴۹
آیت‌الله سیفی مازندرانی:

برجام ارمغانی جز فشار بیشتر تحریم نداشته است

آیت‌الله سیفی مازندرانی در حمایت از مواضع حکیمانه اخیر مقام معظم رهبری در بیانیه‌ای تأکید کرد: ای اهل انصاف و ای دانشجویان، دانشگاهیان و حوزویان با بصیرت به وجدان و انصاف خود رجوع کنید، آیا ارمغان برجام غیر از نقطه ضعف بوده است؟
آیت الله سیفی مازندرانی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سیفی مازندرانی از علما و استادان برجسته حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از مواضع اخیر رهبر معظم انقلاب اعلام حمایت کرد.

 

متن بیانیه‌ای این استاد برجسته حوزه بدین شرح است؛

 

ملت قهرمان ایران نظام قوی و قدرتمندی را می‌خواهد که اهداف بلند خدا، رسول‌الله(ص) و قرآن کریم حرف اول آن باشد؛ نه نظام ضعیفی که چاره‌ای جز وابستگی یا هضم در نظام غربی آمریکا و استکبار جهانی داشته باشد. نه آن نظامی که زبان آمریکا و استکبار را علیه مقدسات نظام جمهوری اسلامی ایران درازتر و جرأت آنان را در هتاکی به آرمان‌های الهی انقلابی و گستاخی آنان را به ملت نجیب و با ایمان انقلابی ایران اسلامی بیشتر و پیشروی آنان را در توطئه‌ها و دسیسه‌ها و فشارها علیه نظام ولایی مقدس جمهوری اسلامی ایران شدیدتر کند.

 

و شما ای اهل انصاف و ای دانشجویان، دانشگاهیان و حوزویان با بصیرت به وجدان و انصاف خود رجوع کنید، آیا ارمغان برجام غیر از این نقاط ضعف بوده است؟ علاوه‌بر این‌که از دست دادن داشته‌های افتخار آمیزی که حاصل تلاش و زحمات دانشمندان هسته‌ای ما بود را در پی داشته است.

 

آیا جز این است که دشمن با فشار و تحریم بیشتر و غصب و چپاول بخش معظمی از دارایی ما دشمنی خود را علیه ما شدیدتر کرده است؟

 

ملت قهرمان ایران با بصیرت و تیزبینی و خویشتنداری اوضاع را رصد می‌کند و به فرموده مولای متقیان امیرمؤمنان علی(ع) «لاینال هذا الامر الا اهل البصر والصبر.»/993/د101/ج

ارسال نظرات