۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۴۳۸۴۷۸
مدیر مدرسه علمیه فاطمیه خبر داد؛

تحصیل ۱۶۰ طلبه در مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد از تحصیل 160 طلبه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: به مناسبت سال تحصیلی جدید نیز 35 طلبه جدیدالورود پذیرفته می شود.
مدرسه علمیه خواهران

سیده حکیمه صدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: داوطلبان ورود به مدرسه علمیه فاطمیه سه برابر ظرفیت پذیرش هستند.

 

وی با اشاره به برگزاری آزمون کتبی ورود به مدارس علمیه خواهران لرستان افزود: در این آزمون بیش از 100 نفر از داوطلبان موفق به کسب نمره قبولی شده اند.

 

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد با بیان این که پذیرفته شدگان آزمون ورودی در دوره های مصاحبه شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: پس از پایان برگزاری مصاحبه ورودی 35 نفر از داوطلبان جذب این مدرسه می شوند.

 

وی در ادامه یادآور شد: هم اکنون 160 طلبه خواهر در سطح دو مشغول فراگیری دروس حوزوی در مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد هستند.

 

صدری از فعالیت تبلیغی طلاب مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد خبر داد و گفت: در طول سال و به مناسبت های گوناگون فارغ التحصیلان و طلاب پایه های بالا در عرصه تبلیغی مشغول فعالیت هستند.

 

وی برگزاری دوره مصاحبه ورودی را فرصتی برای سنجش داوطلبان در زمینه اخلاق، رفتار و شناسایی استعداد آنان بیان کرد.

 

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد با اشاره به دروس حوزه، بیان داشت: توانمندی و داشتن استعداد مهم ترین عامل موفقیت یک طلبه است که در سایه علاقه تحقق می یابد.

 

وی با اشاره به این که مهم ترین ملاک در جذب طلاب شناسایی استعداد طلبگی و داشتن اخلاق است، گفت: با کمک اساتید برجسته تلاش می شود در طول سال استعداد طلاب شکوفا و تقویت شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات