۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۴۴۲۰۵۱
استاد حوزه علمیه بابل:

برخورد نکردن با مدیران متخلف سبب بی اعتمادی جامعه می شود

استاد حوزه علمیه بابل با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در برخورد جدی و فوری با مدیران متخلف در ماجرای فیشهای حقوقی نجومی، گفت: برخورد نکردن جدی با مدیران متخلف در ماجرای حقوقهای نجومی، ضمن کاهش اعتماد عمومی یک تهدید جدی برای کشور است.
محمد پور رمضان کراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد پوررمضان، استاد حوزه علمیه بابل عصر امروز در نشست با نخبگان فرهنگی منطقه بندپی با انتقاد از عدم برخورد جدی با مدیران متخلف در دولت، گفت: عدم برخورد سریع و قاطع با سرپنجه های فساد و اشرافی گری منجر به بی اعتمادی مردم به نظام اسلامی می شود.

 

وی افزود: فضای افکار عمومی در کشور طالب جدی مبارزه با اشرافی گری و مدیران متخلف و حقوقهای نجومی است و این یک فرصت طلایی برای همه مسؤولان دلسوز نظام اسلامی جهت اعتماد سازی مجدد است.

 

امام جمعه گلوگاه بندپی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره برخورد جدی و فوری با مدیران متخلف و مفسدان اقتصادی، اظهار داشت: عدم برخورد جدی با مدیرانی که با دریافت حقوقهای نجومی، اعتماد عمومی جامعه را کاهش دادند، می تواند یک تهدید جدی برای کشور باشد.

 

وی با توصیه به رییس جمهوری و مسؤولان ارشد دولت، تاکید کرد: کمترین ثمره تلخ بی اعتمادی افکار عمومی نسبت به دولت عدم اقبال به رییس جمهور در انتخابات بعدی است.

 

حجت الاسلام پور رمضان با اظهار تعجب از بی خیالی و برخی اظهارات معاونان رییس جمهور در تعریف از مدیران متخلف، تصریح کرد: جنس بی خیالی در قبال افکار عمومی درباره برخورد با مدیران متخلف و فیشهای حقوقی نجومی برای دولتی که خواهان رأی اعتماد عمومی در سال آینده است، بسیار تعجب برانگیز می باشد.

 

وی افزود: ای کاش دولتمردانی که شب واریز یارانه را شب مصیبت دولت تعبیر کردند، دریافت حقوق نجومی ۹۵۰ مدیر دولتی را مصیبت می دانستند.

 

امام جمعه بندپی شرقی با بیان این مطلب که نماز جمعه فردا در بندپی شرقی برای نخستین بار در منطقه ییلاقی شیخ موسی برگزار می شود، گفت: با توجه به اینکه بخش بندپی شرقی بابل دارای دو طبیعت قشلاقی و ییلاقی است و جمعیت عمده ای از مردم منطقه در ییلاقات به سر می برند، نماز جمعه فردا در جوار آستانه شیخ موسی در ارتفاعات ییلاقی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به جایگاه شیخ موسی نزد مردم منطقه و عظمت این عالم ربانی، ابراز کرد: حضرت شیخ موسی که شاگردان امام صادق(ع) بودند، نزد مردم دیندار منطقه از عظمت و جایگاه رفیعی برخوردار است از این رو به پاس احترام به این عالم ربانی نماز جمعه فردا در جوار بارگاه این عالم ربانی و امامزاده عبدالله برگزار می شود./202/1313/ب1

ارسال نظرات