۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۴۴۴۳۴۲
از فردا به مدت یک هفته؛

دوره آموزشی طرح رشد در قم برگزار می‌‌شود

مدیر موسسه فکری ـ فرهنگی گفتمان انقلاب اسلامی از برگزاری دوره آموزشی طرح رشد با هدف سازماندهی و تغذیه فکری جوانان فعال فرهنگی در قم خبرداد.
طرح رشد

محسن رضایی، مدیر موسسه فکری ـ فرهنگی گفتمان انقلاب اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری برنامه آموزشی سراسری «طرح رشد» از طرف مؤسسه گفتمان انقلاب اسلامی در قم خبر داد و اظهار داشت: این مؤسسه متشکل از طلاب نخبه استان کرمان است که مباحث تبیینی، تحلیلی و گفتمانی انقلاب اسلامی را دنبال می کنند.

وی با بیان این که این مؤسسه در سال گذشته سلسله نشستهای گفتمان انقلاب اسلامی را با دعوت از اساتید برجسته قم برگزار کرده است، افزود: برنامه آموزشی طرح رشد هم در راستای نشست های انقلاب اسلامی حول محور مبانی اندیشه مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره) و شهید مطهری است.

رضایی خاطرنشان کرد: در این طرح که از فردا آغاز خواهد شد و تا یک هفته ادامه خواهد داشت از اساتید برجسته و هیأت علمی های مؤسسه امام خمینی(ره) در رشته های مرتبط استفاده خواهد شد و مکان این دوره هم در مجتمع یاوران مهدی(عج) مسجد مقدس جمکران خواهد بود.

وی با اشاره به سرفصلهای آموزشی در این دوره ابراز داشت: این سرفصلها عبارت از نظریه سیاسی اسلام، مدیریت فرهنگی و شبکه های مجازی هستند که امروزه مبتلابه جوانان است و آگاهی نسبت به این مباحث می تواند به بصیرت افزایی جوانان در جامعه کمک کند.

مدیر موسسه فکری ـ فرهنگی گفتمان انقلاب اسلامی با بیان این که ما باید در جهت نهادینه کردن اهداف انقلاب و اهداف مدنظر رهبر تلاش کنیم، ابراز داشت: این تلاش باید از طریق شناسایی جوانان انقلابی و تغذیه فکری آنها صورت بگیرد تا بتوانند از آرمان های انقلاب دفاع کنند.

وی افزود: اهداف این طرح عبارت از ارتقای مبانی فکری فعالان فرهنگی و کادر سازی و ارتباط با این افراد است تا بتوانند با انگیزه کار کنند و پشتوانه فکری و معنوی داشته باشند./843/ت302/ی

ارسال نظرات