۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۴۴۷۹۵۰
مدیر حوزه علمیه گیلانغرب:

حکام سعودی تعالیم اسلام را به سخره گرفته اند

مدیر حوزه علمیه گیلانغرب با اشاره به دشمنیهای حکام سعودی در حق مسلمانان منطقه گفت: آل سعود با ظاهری اسلامی، تعالیم اسلام را به سخره گرفته و در مخالفت با آنها به پا خاسته است.
حجت الاسلام سید سیف الله موسوی

حجت الاسلام سید سیف الله موسوی مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به دشمنیهای آشکار آل سعود با مسلمانان و شیعیان جهان ابراز داشت: آل سعود با ظاهری اسلامی، تعالیم اسلام را به سخره گرفته و در مخالفت با آنها به پا خاسته است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب ادامه داد: حاکمان سعودی عربستان با سنگ اندازی و بهانه تراشیهای متعدد به دنبال بستن راه حج بر مسلمانان ایران و کم کردن محبوبیت و محور قرار گرفتن ایران اسلامی در منطقه هستند.

وی در ادامه بیان داشت: حکومت آل سعود با مدیریت ناکارآمد و بی خرد ثابت کرد که شایسته اداره مراسم بزرگ حج نیست و فاجعه منا لکه ننگی بر پیشانی حکام سعودی است که نه تنها مسؤولیت اشتباه خود را نپذیرفتند بلکه با سد کردن راه حجاج در سال جاری کینه و عداوت خود با جهان اسلام را بیش از پیش نمایان کردند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: قطعأ آل سعود روزهای پایانی حکومت خویش را می گذرانند و حکومت سراسر ظلم و ستم و جنگ افروزی حکام عربستان به زودی ریشه کن خواهد شد و راهی جز سقوط برای آل سعود قابل پیش بینی نیست.

مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب خاطرنشان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی اهداف و خواسته های خویش را از طریق آل سعود محقق می کند و حکام سعودی که باید پایبند به معارف دینی باشند در راه ترویج اسلام آمریکایی گام برداشته و مستکبران را یاری می کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خویش اظهار داشت: مردم روز به روز آگاهانه و هوشیارانه تر به بررسی مسائل جهان پرداخته و حکام ظلم ستیز و ظالم را به خوبی تشخیص می دهند از این رو حکام جنایتکار و کودک کش سعودی هیچ گاه نخواهند توانست ماهیت ضد اسلامی خود را از دید جهانیان پنهان کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: اداره مراسم عظیم حج باید از حکام سعودی سلب شده و توسط ملتهای مسلمان اداره شود تا همه مسلمانان بدون دغدغه و در کمال امنیت به انجام مناسک حج بپردازند./857/302/ب3

ارسال نظرات