۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۴۴۸۲۶۹
نماینده شورای سیاست گذاری ائمه جمعه:

کلام رهبر انقلاب راهگشا برای مشکلات جامعه است

نماینده شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه بیانات امام خامنه‌ای نیازی به تبیین ندارد بلکه تنها به عمل نیاز دارد، گفت: تک تک کلام رهبری به عنوان فصل الخطاب، برنامه و راهبرد عملی افراد جامعه به شمار می‌رود.
جلسه درس خارج فقه  مقام معظم رهبری - حضرت آیت الله خامنه ای

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، واقفی، نماینده شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، عصر امروز در دومین نشست شورای مشورتی و راهبردی بسیج طلاب حوزه‌های علمیه خواهران که در سالن جامعه بسیج زنان برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: نماز جمعه قرارگاه و امام جمعه فرمانده آن است.

وی با اشاره به نحوه انجام کار فرهنگی در شهرستانها، عنوان کرد: کار فرهنگی در شهرستانهای کشور بسیار راحت‌تر از استان تهران صورت می‌پذیرد زیرا امام جمعه یک شهرستان به راحتی می‌تواند به کل شهر اشراف داشته باشد و در انجام و گسترش کار فرهنگی به خوبی ایفای نقش کند و آمار ارسالی از شهرستانها به این مهم اذعان دارد.

نماینده شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کل کشور با اشاره به فعالیتهای فرهنگی نماز جمعه، بیان داشت: فعالیتهایی از قبیل مسائل مربوط به سبک زندگی، ترویج ازدواج آسان، تحکیم بنیاد خانواده، رشد جمعیت، مشاوره های خانواده و حقوقی، ورزش و سلامت در مصلی‌های نماز جمعه سراسر کشور صورت می‌پذیرد.

واقفی با بیان اینکه بیانات امام خامنه‌ای نیازی به تبیین ندارد بلکه تنها به عمل نیاز دارد، گفت: تک تک کلام رهبری به عنوان فصل الخطاب، برنامه و راهبرد به شمار می‌رود و برای آحاد افراد جامعه قابل اجرا است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جهاد کبیر به تبیین و کار بیشتری نیاز دارد تا با شناخت حاصل شده بهتر بدان عمل شود./202/813/ب1

ارسال نظرات