۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۴۵۳۳۵۷
دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

دانشجویان انقلابی مانع برگشت دانشگاه به سال 88 می‌شوند

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دانشجویان و فرزندان انقلاب نخواهند گذاشت اقلیت فتنه‌گر در پناه حمایت‌های برخی مسئولین فتنه‌دوست دانشگاه را به سال 88 برگردانند.
حسین اخگرپور دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری  رسا به نقل از فارس، حسین اخگرپور دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اظهارات یکی از مسئولین وزارت علوم مبنی بر اینکه عناصر فتنه نباید در دانشگاه تریبون داشته باشند، گفت: این موضع‌گیری قابل تقدیر است ولیکن در این خصوص ابتدا لازم است مسئولان تعریف خود از فتنه و فتنه‌گر را به صورت کاملا واضح ارائه دهند.

وی گفت: دوستانی که در وزارت علوم هستند باید بدانند که تعریف جنبش دانشجویی از فتنه همان تعریف امام خامنه‌ای است و بهتر است که آنها هم منویات مقام معظم رهبری را در قبال فتنه و فتنه‌گران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اخگرپور تاکید کرد: جنبش دانشجویی همواره مشتاق شنیدن نظرات مخالفان بوده اما نه نظر مخالفی که از حنجره یک فتنه‌گر بیرون آید، فتنه‌گران برای از بین‌بردن این نظام و انقلاب تلاش می‌کنند و حق ندارند از تریبون دانشگاه علیه انقلاب استفاده کنند.

وی گفت: دانشجویان انقلابی و فرزندان انقلاب نخواهند گذاشت اقلیت فتنه‌گر در پناه حمایت‌های برخی مسئولین فتنه‌دوست دانشگاه را به سال 88 برگردانند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: اگر مسئولان فرهنگی وزارت علوم صادقانه مدعی کارهای فرهنگی انقلابی هستند می‌توانند روی کمک دانشجویان حساب کنند.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: پیشنهاد ما این است که مسئولان وزارت علوم از نهادهای امنیتی اسامی فتنه‌گران و افراد حاضر در فتنه را استعلام کرده و نام این خائنان به انقلاب و ولایت فقیه را به دانشگاه‌ها اعلام کنند تا دانشگاه‌ها هم شناخت کافی و وافی را نسبت به این فتنه‌گران داشته باشند و در مراحل صدور مجوز سخنرانی کمال دقت را به خرج دهند.

وی گفت: ملتهب شدن فضای دانشجویی و سیاست‌زده شدن دانشگاه شاید حیات عده‌ای را تضمین کند، اما به سود دانشگاه نخواهد بود، رو سیاهی این کار هم در آخر نصیب حامیان وزارتخانه نشین فتنه‌گران خواهد شد./836/د102/ل

ارسال نظرات