۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۴۵۳۹۶۳
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان مطرح کرد؛

اربعین حسینی نماد وحدت مسلمانان/ ضرورت برنامه ریزی لازم برای خدمت رسانی همزمان با افزایش زائران حسینی

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه جهان اسلام از خشونت ها و جنایت های گروه های تکفیری تروریستی خسته شده است، گفت: اربعین حسینی نماد وحدت مسلمانان و توشه برگرفته شده از اهتمام عموم مسلمانان به آن باید در راستای وحدت اسلامی باشد.
راهپیمایی اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، قدرت الله دهقان، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان، در حاشیه گردهمایی حماسه سازان اربعین حسینی مواکب چذابه که امروز در مجتمع ورزشی غدیر برگزار شد، با اشاره به اینکه در این گردهمایی اهتمام مجموعه استانداری به ویژه استاندار استان برای خدمت رسانی گروهی به زوار اربعین حسینی مورد تأکید قرار گرفت، اظهار داشت: به عنوان جانشین استاندار در اربعین حسینی مسؤولیت همه جوانب کاری در حوزه اربعین را عهده دار هستیم و در این نشست درباره برنامه های فرهنگی صحبت شد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به برگزاری جلساتی با همه مسؤولان کمیته ها و ستاد اربعین حسینی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و هماهنگی به مردم در خدمت رسانی به زائران حسینی کمک کنیم و هم اکنون تمهیدات لازم برای پذیرایی از زوار داخلی و خارجی مهیا است.

این مقام مسؤول اظهار داشت: در خاورمیانه جنایت های بسیاری از سوی گروه های تکفیری و حامیان آنها صورت می گیرد که توشه برگرفته شده از اهتمام عموم مسلمانان به اربعین حسینی باید در راستای وحدت اسلامی باشد که در این زمینه خدمت رسانی به زوار را ار زوی اهل تسنن نیز شاهد هستیم و در حقیقت اربعین حسینی نمادی از وحدت مسلمانان محسوب می شود.

دهقان با اشاره به خستگی جهان اسلام از خشونت ها و جنایت های گروه های تکفیری تروریستی ابراز داشت: مسلمانان از حرکت های جاهلانه و وحشتناک این گروه ها به نام اسلام و برهم زنندگان امنیت منطقه خسته شده اند و اربعین حسینی رساننده پیام امام حسین(ع) مبنی بر گردآمدن مسلمانان پیرامون قرآن کریم و سنت نبوی برای دور ساختن تکفیری ها است.

وی بحث وحدت اسلامی را ویژگی اربعین حسینی بارز امسال نسبت به سال های گذشته بیان کرد و افزود: در حوزه اجرایی اربعین حسینی شاهد افزایش همه ساله زوار هستیم که با این افزایش چه بسا با مشکلات پذیرایی روبه رو شویم هر چند که پیش بینی هایی برای این مسأله در نظرگرفته شده است.

معاون امنیتی و استانداری خوزستان در پایان با بیان اینکه در مرز چذابه درباره امکانات مورد نیاز آبی ـ جاده ای و زیرساختی هماهنگی هایی صورت گرفته است، اظهار داشت: در دیگر حوزه ها تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا ان شاالله در خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی روسفید شویم./203/9456/ب1

ارسال نظرات