۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۴۵۵۷۳۲
امام جمعه شهرستان اصلاندوز:

عفاف و حجاب تیری بر چشم دشمنان اسلام است

امام جمعه شهرستان اصلاندوز، عفاف و حجاب را تیری بر چشم دشمنان اسلام دانست و گفت: خداوند حجاب و پوشش را برای زن مایه مصونیت از آفات و حفظ حریم قرار داده و پوشیدگی زنان در برابر نامحرم مایه اعتلای شخصیت آنان است.
امام جمعه شهرستان اصلاندوز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه شهرستان اصلاندوز شامگاه امروز در همایش حجاب و عفاف در شهرستان اصلاندوز، خاطرنشان کرد: تمایلات درونی، خودنمایی، کمبود اخلاقی و دینی، چشم هم چشمی، تهاجم فرهنگی، عدم آشنایی با اهمیت حجاب، بی غیرتی مردان، عدم پایبندی به آداب اجتماعی از عوامل بدحجابی بشمار می روند.

وی به نقشه های شوم دشمنان و استکبار برای نهاد خانواده اشاره کرد و افزود: شکستن آموزش و پرورش با راههای مختلف، شکستن نظام الگوسازی و شکستن نهاد خانواده که بدحجابی هم از علل آن است از ارکانی هستند که استکبار همواره نسبت به تحقق آنها شبانه روزی تلاش می کند.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز خنثی سازی نقشه های پلید دشمنان را در گرو بصیرت و آگاهی زنان و دختران ایران اسلامی دانست و از زنان و دختران خواست سیره و روش حضرت زینب(س) و حضرت فاطمه زهرا(س) را نمونه و الگوی زندگانی خود قرار دهند.

وی حجاب و عفاف را گوهر زنان و دختران جوان دانست و تصریح کرد: خداوند حجاب و پوشش را برای زن مایه مصونیت از آفات و حفظ حریم قرار داده و پوشیدگی زنان در برابر نامحرم مایه اعتلای شخصیت آنان است.

حجت الاسلام اسدزاده بیان کرد: شما خواهران عفت و پاکدامنی را باید از سیره ائمه معصومین(ع) الگوبرداری کرده و حیا و پاکدامنی را در بین همنوعان خود در مدارس و خانواده ها ترویج و فرهنگ سازی کنید.

وی با اشاره به اینکه این وظیفه همه مسؤولان است که بر انتقال درست ارزش های اسلامی و ایرانی به نسل جوان اقدام کنند، بیان کرد: یکی از توطئه های دشمنان، جنگ نرم است، به ویژه مبحث حجاب و عفاف که از این طریق دشمنان با تهاجم فرهنگی می خواهند در روح و روان فرزندان این دیار رخنه ایجاد کنند تا بتوانند نقشه های شوم خود را پیاده سازند.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز حفظ حجاب و عفاف و رعایت اصول اخلاق اسلامی را مهمترین آرمان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: شما ادامه دهنده راه شهدا هستید و نباید اجازه دهید دشمنان به اهداف خود در جامعه اسلامی دست یابند.

وی تاکید کرد: دشمنان در تلاشند تا با ترفند های متفاوت مردم ما را نسبت به برخی از باورهای دینی خود سست کنند تا از این طریق بتوانند به اهداف پلید خود دست یابند که باید با هوشیاری، تمام توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم .

حجت الاسلام اسدزاده، اظهار داشت: زنان جامعه اسلامی باید با رعایت کامل عفاف و حجاب در مقابل توطئه های شوم دشمنان ایستادگی کنند.

وی از دختران خواست تا براساس سیره و سلوک پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع)، حجاب خود را همانند سپری در مقابل دشمنان قرار دهند و زمینه برطرف کردن اندیشه مسموم دشمنان را که با روح و روان نسل آینده می‌خواهند بازی کنند، بگیرند.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز نقشه شوم استکبار جهانی را نقشه سازمان‌یافته برای از بین بردن اصول اخلاقی و اعتقادی در جامعه توصیف کرد و گفت: دشمن اهداف پلید خود را در قالب‌های مختلف دنبال می‌کند و تلاش جدی آنها بر این است تا بتوانند روح، روان و رفتار جوانان ما به هر شکل ممکن تأثیر بگذارند که این حرکت آنها با هوشیاری و مراقبت دختران نوجوان از بین رفتنی است.

وی با اشاره به اینکه رعایت عفاف وحجاب تیری بر چشم دشمنان اسلام درجامعه است، افزود: رعایت عفاف و حجاب از سوی دختران دانش‌آموز تیری به قلب شیاطین است و ما باید به نحوی در دوران بلوغ، نوجوانی و جوانی عمل کنیم تا با آراستگی و حجاب کامل زمینه ناکامی دشمن را فراهم کنیم./202/937/ب1

ارسال نظرات