۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۴۵۶۱۱۳
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان:

حقایق عاشورا با گذشت زمان بر مردم آشکارتر می شود

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان گفت: هر چه از حادثه عاشورا می گذریم بیشتر با معارف و حقایقش آشنا می شویم.
امام حسین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام بساوند رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان امشب در مسجد سید الشهدا کرمان اظهار داشت:  ذره ذره وجود انسان از مولکولهایی تشکیل شده که دارای بار الکتریکی جهت دار است از این رو اگر در جهت مثبت حرکت کنند نتیجه مثبت کسب می کنند و اگر در جهت منفی حرکت کنند نتیجه منفی دریافت می کنند.

وی بیان داشت: چشم زخم به دلیل بار منفی نگاه و تفکر دیگران نسبت به هم رخ می دهد از این رو همنشینی با خوبان و نیکان روزگار تاثیر مثبت بر روح و جسم انسان دارد به همین دلیل در دین توصیه شده که به دیدار علما و بزرگان برویم.

حجت الاسلام بساوند ابراز داشت: طبق فرمایش امام علی (ع) خداوند کمترین کاری که از ما انتظار دارد آن است که با نعمتهایش گناه نکنیم پس سوء استفاده از نعمات موجب گمراهی است و موج منفی را وارد بدن کرده که بیماری روحی و جسمی در پی دارد.

وی در پاسخ به اینکه چه کنیم تا از گرفتاری  امواج منفی اطرافمان خلاص شویم، گفت: از آنجا که امواج منفی ابتدا بر مغز تاثیر می گذارند و اتصال به زمین راه خروج امواج است بنابراین با سجده بر زمین روبه مرکز زمین ( کعبه) موج مناطراف را دفع می کنیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان خاطر نشان کرد: آمار ها نشان داده که افراد نمازگزار ۱۵ تا۲۰ درصد نسبت به دیگران از خطرات سکته قلبی مصون هستند که اینها نشان از برکات عبادات الهی است از این رو انجام ظرافت های دینی نه تنها ما را از بیماری های جسمی و روحی مصون می دارد بلکه موجب ثواب اخروی و عاقبت بخیر ما می شود.

وی ادامه داد: در علم یوگا برخی از قسمت های بدن را به عنوان چاکراه معرفی وی کنند که با ورود انژی های مثبت از طریق آن آرامش می یابیم که این چاکراه ها همان اعضای وضو هستند که با آب خنک شسته می شوند تا ما را محیای عبادت کنند.

حجت الاسلام بساوند در ادامه سخنانشان با اشاره به اهمیت شرکت در مجالس عزای اباعبدالله (ع) افزود: هر چه از حادثه عاشورا می گذریم بیشتر با معارف و حقایقش آشنا می شویم./202/9703/ب1

ارسال نظرات