۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۸۹۰۸
آیت الله طبرسی:

13 آبان نماد مقاومت و استکبار ستیزی یک ملت در برابر استبداد است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که 13 آبان نماد مقاومت و استکبار ستیزی یک ملت در برابر ظلم و استبداد زمان بود، گفت: 13 آبان نشان ثابت کرد که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم نخواهند رفت.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امشب در دیدار مسؤولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به در پیش بودن 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار گفت: این روز تاریخی نمایش روحیه استکبارستیزی، مقاومت و بصیرت ملت ایران به دنیا است.

رییس شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که 13 آبان نماد مقاومت و استکبار ستیزی یک ملت در برابر ظلم و استبداد زمان بود، افزود: 13 آبان نشان ثابت کرد که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم نخواهند رفت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که استکبار ستیزی شعار محوری ملت ایران است و هیچ گاه از این مسیر عقب نشینی نخواهند کرد، بیان داشت: نهضت امام راحل با شعار مبارزه با ظلم و استبداد و استقلال یک ملت آغاز شد.

آیت الله طبرسی با بیان این که رویکرد غرب به ویژه آمریکایی ها در سه دهه اخیر همواره با آرمان ها و ارزش های مورد نظر ملت ایران در تضاد بوده است، خاطرنشان کرد: مبارزه با سیاست های استکباری آمریکا مهم ترین رویکرد ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بوده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که شعار «مرگ بر آمریکا» همچنان شعار محوری ملت ایران است، تصریح کرد: امروز ملت ایران به برکت همان ایستادگی ها و تلاش ها به الگوی استکبار ستیزی در جهان تبدیل شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران هیچ گاه جنایت ها و رفتار خباثت آلود آمریکایی ها علیه خود را در 37 سال گذشته از یاد نخواهند برد، افزود: دولتمردان آمریکایی از ابتدای پیروزی انقلاب هر آنچه که در توان داشتند برای نابودی انقلاب اسلامی به میدان آوردند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمنی آمریکایی ها علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد، گفت: اوج ساده لوحی است که عده ای فکر می کنند که رویکرد آمریکایی ها علیه ملت ایران تغییر یافته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که متأسفانه برخی ها در داخل علیرغم استمرار توطئه های آمریکا علیه یک ملت همچنان بر طبل دوستی و رفع سوء ذهن ها نسبت به آمریکایی ها می کوبند، افزود: سیاست های آمریکا علیه ملت ایران تغییر نکرده است و همچنان همان نگاه و رویکرد خصمانه علیه یک ملت مقاوم و بزرگ ادامه دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ستیز و دشمنی آمریکایی ها با اسلام ناب است، خاطرنشان کرد: این دولت مستکبر در سه دهه اخیر هر بار به بهانه های مختلف تلاش کرد با ملت ایران مبارزه کند، اما چون ایران اسلامی همواره در موضع حق بود در برابر توطئه های آنها پیروز شده است.

امام جمعه ساری با بیان این که علیرغم همه توطئه ها و دشمنی های آمریکایی ها با ملت ایران، نظام اسلامی هر روز مقتدرتر و عزتمند تر می شود، تصریح کرد: قدرت ملت بزرگ ایران بر گرفته از ارزش های معنوی است و هیچ قدرتی بیرونی توانایی مقابله با این قدرت معنوی را ندارد.

آیت الله طبرسی با بیان این که هیچ قدرتی نمی تواند روحیه استکبار ستیزی ملت ایران را کمرنگ کند، ادامه داد: این ملت در دفاع از حق، آرمان ها و ارزش های انقلاب ثابت قدم هستند و از هیچ قدرتی هراسان نیستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز بسیاری از ملت های جهان به ویژه کشورهای اسلامی فرهنگ استکبار ستیزی ملت ایران را الگوی مبارزاتی خود بر علیه ظلم و استبداد قرار داده اند، افزود: ملت های آزادی خواه جهان دیگر تحمل پذیرش ظلم، استبداد و دیکتاتوری را ندارد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت گسترده آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان تأکید کرد و گفت: این برنامه ملی فرصتی است تا ملت ایران بار دیگر به دنیا ثابت کنند که همچنان در برابر ظلم و ستم با عزت و اقتدار خواهند ایستاد./950/202/ب3

ارسال نظرات