۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۴۵۸۹۳۳
امام جمعه شهداد:

پیام13 آبان به جهانیان مبارزه با استکبار است

حجت الاسلام الله وردی با اشاره به این که مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان، وظیفه شرعی خود را انجام دهند، گفت: مهم ترین پیام روز13 آبان به جهانیان این است که بگوییم ملت ایران هیچ وقت زیر بار ظلم نمی رود و همیشه از مظلوم دفاع می کند.
حجت الاسلام احمد الله وردی امام جمعه شهداد

حجت الاسلام احمد الله وردی امام جمعه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: مناسبت های مهمی در روز13 آبان همچون تسخیر لانه جاسوسی و مبارزه با استکبار با وجود مردم انقلابی اتفاق افتاده است.

وی افزود: روز تبعید امام خمینی به ترکیه در روز13 آبان رخ داده است و این تبعید زمانی شکل گرفت که عده ای از مردم هنوز امام را باور نداشتند.

وی ابراز داشت: مهم ترین پیام روز 13 آبان به جهانیان این است که بگوییم ملت ایران هیچ وقت زیر بار ظلم نمی رود و همیشه از مظلوم دفاع می کند.

حجت الاسلام الله وردی با بیان این که استقلال و آزادی دو مفهوم انقلاب برای ملت ایران است و مردم این دو مفهوم را خودشان برای انقلاب بدست آوردند، اظهار داشت: مردم با آمدن به خیابان ها به دشمن بگویند که ما همیشه انقلاب خود را دوست داشته و از انقلاب خود خسته نمی شویم.

وی خاطرنشان کرد: نرفتن زیر بار سلطه پیام دیگر 13 آبان به جهانیان است که مردم ایران به تمام غربی ها همچون سازمان ملل بیان می کنند که ملت ایران جزء، استقلال و آزادی چیزی را نمی خواهد و می خواهد هر کشوری، مردمان ان کشور، خودشان برای خود تصمیم بگیرند.

استاد حوزه علمیه با توجه به این که مردم ایران انقلاب را با خون های شهیدان بدست آوردند و برای این انقلاب زحمت های زیادی کشیده شده است، ادامه داد: جوانی سیزده ساله که خود را برای انقلاب و نرفتن زیر فشار ظلم خود را در جلوی تانک می اندازد به انسان ها درس های زیادی را می دهد که انسان باید در یک زمانی با دادن جان خود از این انقلاب دفاع کند و انقلاب را با اندک کاری از سوی دشمن، نفروشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم جهان بدانند هدف استکبار در جهان، کسب منفعت بوده و اگر به کشور هم کمکی را می کند به این خاطر است که منافع خود را از آن کشور بگیرد و تنها کاری هم می کند کشور های دیگر را برای جنگ با کشورهای دیگر فریب می دهد تا اتحادی در جهان حکم فرما نباشد.

کارشناس مسائل دینی با بیان این که آمریکایی ها از کشتن آدم هایی بی گناه در کشورهایی مانند یمن، اعتنایی ندارند، یادآور شد: عقل سلیم می گوید کسی که به خانه ها و مساجد رحم نمی کند و مردمان مظلوم را بی جهت می کشد، دشمن تمام جهان نامیده می شود.

وی ابراز داشت: این که بعضی ها در جامعه می گویند مرگ برامریکا حذف شود، شایعه ای بیش نیست و مردم ایران این قدر غیرت دارند که نباید مرگ بر آمریکا را حذف کرد زیرا برگزاری 8سال جنگ ایران با عراق را آمریکا برعهده داشت.

وی در پایان با اشاره به این که مردم با حضور خود در روز13 بهمن، نفرت خودشان را به آمریکا عرضه می کنند، گفت: آن چه که در زمان امروزی برای کشور ایران وجود دارد این است که مردم در راهپیمایی ها حضور پررنگ داشته باشند و اتحاد خود را به جهانبان بیان کنند./9707/302/ب3

ارسال نظرات