۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
کد خبر: ۴۶۱۲۵۵
آیت الله علما:

خدمت رسانی به زائران اربعین افتخاری بزرگ است

آیت الله علما در حاشیه بازدید از موکب های کرمانشاه با تشکر از همکاری مردم و مسؤولان، گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین افتخاری بزرگ است، از این رو باید به نحو شایسته ای از این فرصت استفاده کرده و بهره برد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه گذشته از دو موکب بزرگ کرمانشاه به همراه مشاور عالی استاندار بازدید به عمل آورد.

آیت الله علما در حاشیه بازدید از دو موکب بزرگ که در جاده بیستون و جاده ماهیدشت که از محل موقوفات حاج محمد تقی اصفهانی از سوی خادمان هیأت رزمندگان اسلام شهرستان هرسین و هیأت سائلین شهرک تعاون و با نظارت اوقاف اداره می شد ابراز خرسندی و رضایت کرد.

امام جمعه کرمانشاه از متولیان و خادمان موکب ها تقدیر و تشکر کرده و از حضور شبانه روزی آنها در جهت خدمت رسانی به زائران حضرت سیدالهشدا(ع) ابراز رضایت کرد.

وی در ادامه افزود: خدمت رسانی به زائران اربعین افتخاری بزرگ بوده و فرصتی در جهت ذخیره آخرتمان است، لذا باید از این فرصت به نحو شایسته ای استفاده کرده و بهره برد.

آیت الله علما اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه محب اهل بیت(ع) هستند و از دیرباز با توجه به اینکه کرمانشاه محل تردد زوار بوده مردم این شهر نیز در مهمان نوازی شهره عام و خاص هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تأکید بر پذیرایی منظم و رسیدگی به موقع به زوار، گفت: مسؤولان و مردم دست به دست یکدیگر و با همکاری همه جانبه باید زمینه های رضایت و راحتی زوار حضرت سیدالشهدا(ع) را فراهم کنند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با تقدیر و تشکر از مسؤولان ستاد اربعین استان کرمانشاه، گفت: خوشبختانه تصمیمات و هماهنگی های خوبی در جهت خدمت رسانی به موقع به زوار اتخاذ شد و شاهد این هستیم که زوار سیدالشهدا(ع) از حیث تغذیه و محل استراحت با مشکل مواجه نیستند./857/202/ب2

ارسال نظرات