۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۴۶۱۴۱۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان ‌شرقی:

داعش و وهابیت هیچ بویی از اسلام ناب نبرده اند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان ‌شرقی با بیان این‌که حمایت از جبهه مقاومت منجر به نابودی فتنه داعشی و وهابی خواهد شد، گفت: داعش و وهابیت هیچ بویی از اسلام ناب محمدی(ص) نبرده است.
حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان ‌شرقی عصر امروز آغاز فعالیت قرارگاه فرهنگی همیاران جبهه مقاومت اسلامی در تبریز اظهار داشت: اصحاب فرهنگ، هنر و ادب می‌توانند با قلم و هنر خود حامی جبهه مقاومت اسلامی باشند.

وی با بیان این‌که حمایت از جبهه مقاومت منجر به نابودی فتنه داعشی و وهابی خواهد شد، خاطرنشان کرد: جهان بایستی با چره کریه و پلید گروهک‌های تروریستی و تکفیری آشنا شوند و بدانند که داعش و وهابیت هیچ بویی از اسلام ناب محمدی(ص) نبرده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این‌که روحانیان، مداحان، شعرای آئینی و دیگر دست‌اندرکاران و متولیان فرهنگی و مذهبی نقش مهمی در تنویر افکار عمومی نسبت به حقایق جهان اسلام بر عهده دارند، تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی، ادبی و مذهبی در پشتیبانی جبهه مقاومت امری بدیهی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان ‌شرقی با بیان این‌که قرارگاه فرهنگی همیاران جبهه مقاومت در آذربایجان شرقی با هدف یاری معنوی از رزمندگان جبهه حق علیه باطل فعالیت خواهد کرد، گفت: مساجد نقش اول حمایت از مدافعان حرم را به عهده دارند و آذربایجان‌ شرقی جزو استان های پیشرو در حمایت از جبهه مقاومت و این افتخار یک افتخار بزرگی است.

وی ظرفیت‌های موجود در انجمن‌های اسلامی در نهادهای مختلف را یادآور شد و افزود: وجود شبکه بزرگ انجمن‌های اسلامی مساجد، ادارات، کارخانجات، مراکز درمانی، بانک‌ها و اصناف به عنوان یک ظرفیت بزرگ برای اداره کل تبلیغات اسلامی استان و نهادهای فرهنگی و اجتماعی این خطه از میهن اسلامی محسوب می شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این‌که انجمن‌های اسلامی حافظ ارزش‌های معنوی انقلاب اسلامی و خاکریز اول مقابله با اهداف پلید دشمنان هستند، خاطرنشان کرد: انجم‌های اسلامی در زمینه دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی پیشگام هستند، انتظار می‌رود در زمینه حمایت از جبهه مقاومت اسلامی نیز پرچمدار باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان ‌شرقی با تأکید بر این‌که تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه راه و فعالیت قرارگاه فرهنگی همیاران جبهه مقاومت اسلامی در استان خواهد بود، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره‌مندی از توصیه های داهیانه و عالمانه رهبر انقلاب هستیم.

گفتنی است، قرارگاه فرهنگی همیاران جبهه مقاومت به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان با هدف حمایت فرهنگی و ادبی از مدافعان حرم آل الله در آذربایجان شرقی راه اندازی شده است./202/935/ب1

ارسال نظرات