۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۶۷۶۵۴
رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت:

وحدت مسلمانان خنثی کننده توطئه های دشمنان است

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت حفظ و تقویت وحدت را یک ضرورت خواند و گفت: حفظ این مهم توطئه های دشمنان را در عرصه های گوناگون خنثی می کند.
هفته وحدت

حجت الاسلام محمدجواد گراوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت هفته وحدت، بیان داشت: دنیای اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد، یکدلی و تمسک به قرآن نیازمند است.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با بیان اینکه هفته وحدت برگرفته از رسول اکرم حضرت محمد(ص) و مکتب حضرت امام خمینی(ره) است، خاطرنشان کرد: حفظ وحدت جلوی نفوذ دشمنان را خواهد گرفت.

وی برخورداری از وحدت بین مسلمانان را یک ضرورت دانست و افزود: هفته وحدت فرصتی مناسب برای تقویت همدلی و همگرایی در جامعه است.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با تأکید بر اینکه ضرورت توجه به وحدت نیازمند درک صحیح است، بیان داشت: در سایه وحدت و بیداری جهان اسلام نقشه های دشمن نقش برآب می شود.

وی وحدت را سرمایه جامعه دانست و اظهار داشت: در مقابل تفرقه و نزاع موجب آسیب زدن به جامعه می شود و لازم است ضرورت حفظ وحدت درک شود.

حجت‌الاسلام گراوند با بیان اینکه وحدت بین مسلمانان مهم ترین و بهترین راه مقابله با دشمن و جلوگیری از توطئه های آنان است، تصریح کرد: با تکیه بر وحدت خویش باید عرصه را برای دشمن تنگ کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه ایجاد تفرقه بین مسلمانان از توطئه های دشمنان است، عنوان داشت: کسی که به اختلافات دامن زده و آب در آسیاب دشمن بریزد، خائن است.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت به ترس دشمن از وحدت مسلمانان اشاره کرد و بیان داشت: وحدت مسلمانان دسیسه های دشمن را نقش برآب کرده و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب این وحدت حفظ و تقویت می شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات