۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۴۶۹۸۴۸
رییس مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل:

با صدای مرحوم محلوجی شور انقلابی خاصی در قم شکل می گرفت

حجت الاسلام میرعظیمی گفت: مرحوم محلوجی از موهبت الهی بهرمند بود که خداوند علاوه بر مداح بودن نیز شعر گفتن برای اهل بیت(ع) را به او عطا کرده بود.
حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر میرعظیمی

حجت الاسلام سید جعفر میرعظیمی رییس مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) در حاشیه تشییع مداح اهل بیت(ع) حاج حسین محلوجی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اخلاص این ذاکر اهل بیت(ع) گفت: این مداح از موهبت الهی بهرمند بود که خداوند علاوه بر مداح بودن نیز شعر گفتن برای اهل بیت(ع) را به او عطا کرده بود.

رییس مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) به فعالیت های انقلابی این مداح اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: حاج حسین محلوجی با اشعار انقلابی و صدای شیوایی که داشت بر علیه رژیم منحوس پهلوی شعار می داد و می گفت «خمینی آزاده است» و تمام کسبه مغازه های قم کار خود را تعطیل کردند و به جمع راهپیمایان پیوستند و با صدای مرحوم محلوجی شور انقلابی خاصی در قم شکل می گرفت.

حجت الاسلام میرعظیمی در ادامه تصریح کرد: مراسم تشییع مرحوم محلوجی با حضور علاقمندان به اهل بیت(ع) صورت گرفت و این جمعیت نتیجه اخلاص این ذاکر اهل بیت(ع) است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مداحان باید نوکر امام حسین(ع) بودن را سر مشق زندگی خود قرار بدهند و خود را وقف انقلاب و مقام معظم رهبری کنند./978/302/ب3

ارسال نظرات