۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۴۷۱۰۹۵
امام جمعه رومشکان:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند وحدت و همگرایی مسؤولان است

امام جمعه رومشکان اختلاف و تفرقه را منشأ همه رکودها دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب و تحقق اقتصاد مقاومتی کشور، باید وحدت و همگرایی مسؤولان و نیروهای انقلابی تقویت شود.
امام جمعه رومشکان

حجت الاسلام علی اکبر جمیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، وحدت نیروهای انقلابی و ارزشی نظام را نیاز جامعه دانست و بیان داشت: توجه به این مهم باید پیشتر مورد توجه قرار می گرفت.

وی با بیان اینکه منشأ همه رکودها و عقب افتادگی ها در زمینه های گوناگون نتیجه تفرقه و اختلاف است، افزود: برای پیشبرد اهداف نظام باید از اختلاف سلیقه ها دوری کرد.

امام جمعه رومشکان با اشاره به اینکه در انجام هر کاری باید یک رهبر واحد وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: انجام امور و رسیدن به اهداف والای انقلاب نیز در سایه وحدت تحقق می یابد.

وی در ادامه با اشاره به وجود رهبری بصیر، آگاه و مقتدر که بر اساس درایت و تیزبینی همواره راه را نشان می دهد، اظهار داشت: در این راستا برخی افراد خواسته یا ناخواسته غفلت کرده و در برخی امور بحثها را به انحراف می کشانند.

حجت الاسلام جمیاری با اشاره به اینکه موفقیت سیاسی منطقه ای نداشتیم، افزود: این امر ناشی از اختلاف بین نیروهای انقلابی و ارزشی نظام بوده است.

وی یادآور شد: رمز موفقیت ما در راستای برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور، نگاه به درون بوده است، برخی هنوز برطرف شدن مشکلات اقتصادی را در گرو حمایت نیروهای بیگانه می دانند و باید بیدار شوند.

امام جمعه رومشکان تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانایی داخلی را راه رشد و شکوفایی اقتصادی دانست و افزود: مشکلات اقتصادی کشور جز با توجه به توانایی های داخلی کشور برطرف نمی شود.  

حجت الاسلام جمیاری تصریح کرد: امروز نیز اتحاد و همدلی مسؤولان نیاز جامعه بوده و در سایه همدلی و اتحاد بسیاری از مشکلات داخلی کشور برطرف می شود.

وی در ادامه بیان داشت: در سایه وحدت مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور برطرف شده و با توجه به مشترکات شاهد رشد و ترقی کشور در زمینه های گوناگون خواهیم بود./9459/303/ب2

ارسال نظرات