۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۷۵۱۳۸
در پی حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو؛

امام جمعه و مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب با آتش نشانان این شهرستان دیدار کردند

در پی حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو امام جمعه و مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب با آتش نشانان این شهرستان دیدار کردند.
امام جمعه اسلام آباد غرب امام جمعه اسلام آباد غرب امام جمعه اسلام آباد غرب امام جمعه اسلام آباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، امام جمعه و مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب ظهر امروز در پی حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو با حضور در ایستگاه دو آتش نشانی این شهرستان با کارکنان این سازمان دیدار کردند.

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در جمع کارکنان سازمان آتش نشانی، ابراز داشت: حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختگی ساختمان پلاسکو در مرکز شهر تهران مایه اندوه و تأسف و نگرانی مردم به ویژه خانواده های عزادار و فداکار آتش نشانی شد.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: بزرگمردان سازمان آتش نشانی با ایثار و گذشت همچون شهدا برای نجات جان هموطنان خود از جان خود گذشتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در ادامه بیان داشت: شهامت و فداکاری آتش نشانانی که در عملیات نجات مردم، جان خود را از دست دادند قطعأ دل هموطنان را منقلب کرد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب با استناد به حدیثی از رسول اکرم(ص)، تصریح کرد: كسی كه دسته‏ ای از مسلمانان را از خطر سيل يا آتش سوزی نجات دهد، بهشت بر او واجب می شود.

وی در ادامه مطرح کرد: آتش نشانان غیور بار دیگر صحنه های شهامت و ایثارگری شهدا را در دوران مقدس زنده کردند و با شهادت خود لحظه های فراموش نشدنی خلق کردند.

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: از خداند سبحان برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می کنیم و امید است که خداوند روح این عزیزان را با اولیاء الله محشور بفرماید./857/203/ب2

ارسال نظرات