۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۴۷۶۳۰۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری ۱۸۲ برنامه قرآنی ویژه دهه فجر در استان لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر با محوریت مردمی، گفت: 182 برنامه قرآنی در این ایام برگزار خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: اسلام، دین آزادی خواهی است و قرآن با ارائه برنامه جامع ما را همواره به سوی این نهضت رهنمود می سازد.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای تکریم آیات الهی و ترویج آن بین اقشار جامعه به ویژه نسل جوان است، افزود: با استفاده از این فرصتها و برگزاری برنامه های قرآنی تلاش می شود تعالیم دینی و دستورات قرآن را در جامعه نهادینه ساخت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، محافل انس با قرآن، توزیع قرآن یارانه ای، یادواره شهدای قرآنی، کارگاههای سبک زندگی قرآنی را ازجمله برنامه های قرآنی به مناسبت دهه فجر عنوان کرد.

وی ادامه داد: حمایت از تشکلهای قرآنی، دیدار جامعه قرآنی با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدای قرآنی،غ بار روبی مزار شهدای قرآنی و برگزاری جشن انقلاب از دیگر برنامه های قرآنی است.

حجت الاسلام مهدوی اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های قرآنی در دهه فجر، گفتمانهای دینی با موضوع قرآن و انقلاب، گردهمایی تشکلهای قرآنی واعزام مدرس قرآنی به ادارات و نهادها، نمایش تئاتر قرآنی، نمایش فیلم با موضع قرآن و عترت و اعزام مبلغ به سراسر استان برگزار می شود.

وی با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های عضو کمیته ستاد دهه فجر در برگزاری برنامه‌های این ایام، گفت: این همکاریها می‌تواند در به تصویر کشیدن آرمانهای انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای فرهنگی و هنری با موضوعیت انقلاب مؤثر باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل نهادها و دستگاه های اجرایی استان نقش بسزایی در بالا رفتن سطح کیفی برنامه های قرآنی در شهرستانها دارد.

برگزاری یادواره 40 شهید قرآی در لرستان

وی با اشاره به برگزاری یادواره ۴۰ شهید قرآنی در دهه فجر امسال، بیان داشت: این یادواره ۱۴ بهمن ماه جاری در استان برگزار می شود./9459/302/ب2

ارسال نظرات