۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۴۷۷۲۸۰
نماینده ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان شرقی:

حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی بر عهده همگان است

حجت الاسلام احمدیان با تأکید بر قدرشناسی از نعمت ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایران گفت: حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی بر عهده همگان است.
حجت الاسلام محمدعلی احمدیان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدعلی احمدیان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان شرقی عصر امروز در مراسم تجلیل از خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: وظیفه اصلی ما حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی است.

وی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را ایستادگی، مقاومت و پایداری در راه حفظ ارزش های انقلابی دانست و افزود: برای حفظ شعائر اسلامی بایستی از آفت ریاست طلبی، تکبر و خود خواهی دوری جست؛ اگر دغدغه خدمت بی متن به مردم را دارید؛ بایستی از رذایل اخلاقی به دور باشید.

حجت الاسلام احمدیان با انتقاد از کسانی که بجای خدمت به مردم و اسلام به فکر امیال و منافع شخصی خود هستند، ادامه داد: افرادی هستند که از انقلاب طلبکارند و می گویند که انقلاب برای چه کرده است؟ البته مهر ذلت بر پیشانی این گونه افراد زده شده است که در جواب این گونه افراد باید گفت؛ شما برای انقلاب چه کرده اید؟

وی افزود: مردم برای به ثمر نشستن انقلاب خون های زیادی داده و رنج های فراوان کشیده اند و پای آرمان های امام راحل و شهدا ایستادگی کرده و بعد با استعانت از الطاف الهی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری با صلابت بیش از گذشته به راه خود ادامه داده‌اند؛ آیا غیر از این است که مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند؟

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از خدمات داوطلبانه خیرین و نیکوکاران، اظهار داشت: محبوبترین افراد برابر فرمایش نبی مکرم اسلام کسی است که به مردم خدمت می کند؛ کسی که قدمی برای رفع مشکلات مردم بر می دارد مانند کسی است که در سعی صفا و مروه گام بر می دارد.

حجت الاسلام احمدیان خدمت به خلق را یکی از نمونه‌های بارز جلب رضایت الهی دانست و گفت: طبق احادیث و روایات معتبر وارده؛ زمانی که فردی مشکل مردم را برطرف می کند؛ مانند کسی است که در محضر پیامبر اسلام در جنگ احد شمشیر زده و به شهادت رسیده است و خداوند به قومی بلا نازل نمی کند؛ مگر حق فقرا و مستضعفان در آن رعایت نشود.

وی در پایان با تأکید بر خلوص نیت در خدمت به مردم، افزود: هر عملی که توأم با اخلاص باشد؛ هر چند کوچک در قیامت به داد انسان خواهد رسید؛ ولی اگر توأم با خلوص نیت نباشد هر چند زیاد باشد به درد نخواهد خورد، بنابر این سعی کنید جلب رضایت الهی را اولویت اصلی امور قرار دهید./935/202/ب2

ارسال نظرات