۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۴۷۷۵۱۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان فرصت مناسبی برای تجلیل از مقام شهدا است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا فرصتی برای تجلیل از مقام شهدا است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حمیدرضا حنان بعداز ظهر امروز  در نشست هماهنگی، برنامه ریزی و آسیب شناسی برنامه های دهه فجر که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: برگزاری برنامه های دهه فجر فرصتی برای بازگو کردن حوادث انقلاب است.

وی با تأکید بر ضرورت هم اندیشی در اجرای برنامه های این ایام، بیان داشت: ویژه برنامه های دهه فجر باید با محوریت مردمی و در جهت بصریت افزایی بین مردم به ویژه نسل جوان برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یکی از اهداف اجرای برنامه های دهه فجر را بازگو کردن دستاوردهای انقلاب و تبیین آرمانهای امام راحل و انقلاب بین نسل جوان عنوان کرد و گفت: به محتوای برنامه های اجرا شده باید توجه شود.

وی در ادامه ایجاد نشاط در جامعه را از دیگر اهداف برگزاری این برنامه ها دانست و خاطرنشان کرد: برقراری نشاط و شادابی در جامعه امری مهم و ضروری است و برگزاری این برنامه ها می تواند نقش آفرین باشد.

حجت الاسلام حنان در ادامه ارتقای سطح کیفی هنر و هنرمند را امری مؤثر در اجرای با کیفیت برنامه ها عنوان و خاطرنشان کرد: ارتقای این مهم در اولویت برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما حاصل خون شهدا، جانفشانی ایثارگران و جانبازان و رهبری امام راحل به پشتوانه مردم است، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در ایام دهه فجر باید در اولویت برنامه های اجرایی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان داشت: در راستای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت پیش از آغاز مراسم دهه فجر در این ایام باید قرائت فرازی از وصیت شهیدان انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اقدامی مؤثر در جهت تجلیل از مقام شامخ شهدا و جانفشانی آنان در حفظ و بقای انقلاب است./9459/202/ب2

ارسال نظرات