۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۴۷۸۸۶۰
امام جمعه زابل:

تفکر انقلاب اسلامی در شرق و غرب عالم پرتوافکنی می‌کند

حجت الاسلام کیخا گفت: امروز که سی و هشت سال از عمر انقلاب می‌گذرد، نه تنها در درونش جوشش داشته بلکه توانسته تفکرش را در اروپا و آمریکا و شرق و غرب عالم پرتوافکنی کند.
حجت الاسلام علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل

حجت الاسلام علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: در دهه فجر، تاریکی‌های طاغوت و ظلمات کنار زده شد و نور مبین خداوند متعال، روشنی‌بخش چشم شد.

وی افزود: با اینکه محال بود فجر انقلاب اسلامی با نگاه مادی و جهان‌بینی مادی شکل بگیرد و بعد از شکل‌گیری نیز باقی بماند اما می بینیم که سی و هشت سال از عمر آن می‌گذرد، نه تنها در درونش جوشش داشته بلکه توانسته تفکرش را در اروپا و آمریکا و شرق و غرب عالم پرتوافکنی کند.

امام جمعه زابل با اشاره به صدور انقلاب به سرتاسر جهان تصریح کرد: امروز طبق عقیده اهل فن و کارشناسان، به برکت انقلاب شکوهمند ایران، دین اول در کل اروپا اسلام خواهد شد و در آمریکا آنقدر اسلام قلوب را فتح کرده که رییس جمهور فعلی آمریکا ورود مسلمانان را به آمریکا ممنوع می‌کند؛ غافل از اینکه جلوی نور را نمی‌توان گرفت، این فجر شکل گرفته و قلوب آماده را نورانی می کند.

وی با بیان اینکه اداره شدن زندگی و جامعه با قوانین اسلام آرزوی تمام آزادگان جهان است، ادامه داد: انقلاب اسلامی پیروز شد و حاکمیت نیز شکل گرفت و راه خود را ادامه داد؛ در حال حاضر نیز در مرحله بسط و گسترش در جامعه قرار دارد و بعد از آن مرحله شکل‌گیری تمدن اسلامی جهت جذب تمام تمدن‌ها قرار دارد که در این راستا به منظور دست‌یابی به تمدن اسلامی راه طولانی در پیش داریم.

حجت الاسلام کیخا افزود: به برکت انقلاب اسلامی، تمام مسؤولان کشور از سوی مردم انتخاب می شوند و مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم مسؤولان را انتخاب می‌کنند؛ این موضوع نشان دهنده ساختمان مستحکم جمهوری اسلامی ایران اسلامی است که نظیر آن در جهان دیده نمی شود./302/831/ب1

ارسال نظرات