۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۴۷۹۲۹۱
آیت الله علما:

تبلیغ مکتب امام خمینی، تداوم بخش تفکر انقلابی در جامعه است

آیت الله علما با اشاره به لزوم تبیین اندیشه انقلابی برای نسل جوان، گفت: تبلیغ مکتب امام خمینی(ره) سبب می شود روحیه انقلابی در جامعه نهادینه شده و نظام با صلابت تر و با اقتدار بیشتر مهیای ظهور امام عصر(عج) شود.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بعد از ظهر امروز به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه، ائمه جماعات و مبلغان شهر کرمانشاه در حسینیه نماینده ولی فقیه در استان با آیت الله علما دیدار کردند.

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این دیدار ابراز داشت: توجه به تقوای الهی و تهذیب نفس از بین برنده رذائل اخلاقی و تقویت بخش مکارم اخلاقی در وجود انسان ها است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نقش اثرگذار طلاب و روحانیان در انقلاب اسلامی، تصریح کرد: روحانیان نقش بی بدیلی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند و قطعا اثرگذاری این قشر بر بیرون راندن طاغوت غیر قابل انکار است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: روحانیان همواره در مبارزه با ظلم و استکبار پیش قدم بوده و با همت بلند نقطه اتکایی قوی برای عموم مردم هستند.

وی در ادامه بیان داشت: ائمه جماعات در دهه مبارک فجر به تبیین اندیشه ها و آموزه های انقلاب برای نسل جوان بپردازند و اجازه ندهند اندیشه های والا و متعالی امام راحل(ره) و شهدای انقلاب به فراموشی سپرده شود.

آیت الله علما ائمه جماعات و مبلغان را به نشر احکام دین و جذب نسل جوان به مساجد فرا خواند و تأکید کرد: تبلیغ مکتب امام خمینی(ره) سبب می شود روحیه انقلابی در جامعه نهادینه شده و نظام با صلابت تر و با اقتدار بیشتر مهیای ظهور امام عصر(عج) شود./857/202/ب2

ارسال نظرات