۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۴۷۹۳۹۸

مراسم پیوند آسمانی بیش از 900 زوج دانشجو در جوار حرم مطهر رضوی برگزار شد

مراسم پیوند آسمانی یازدهمین کاروان طرح ملی همسفر تا بهشت، با حضور بیش از 900 زوج دانشجو دانشگاه های تهران در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
ازدواج دانشجویی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم پیوند آسمانی یازدهمین کاروان طرح ملی همسفر تا بهشت، با حضور بیش از 900 زوج دانشجو دانشگاه های تهران در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام  والمسلمین ترابی، رییس شورای استانی نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی، پیام رهبر معظم انقلاب به زوج های جوان را قرائت کرد و گفت: این پیام در عین کوتاهی دارای مفاهیم ارزشمندی است که باید در طول زندگی آن ها را برای خودیاداوری کنید.

حجت الاسلام مسلم داوودنژاد، کارشناس امور تربیتی و مدرس دانشگاه نیز در ادامه به تبیین قوانین خوشبختی پرداخت و از زوج های جوان خواست تا با پایبندی به این قوانین، زندگی خود را مستحکم و ریشه دار کنند.

 در ادامه این مراسم، ضمن اجرای همخوانی، پیمان نامه زوج های جوان با حضرت رضا(ع) درباره وفاداری به یکدیگر و حرکت در مسیر رشد و تعالی قرائت شد.

در پایان نیز زوج های دانشجوی حاضر در مراسم، با دریافت ژتون غذای متبرک، مهیمان سفره پر برکت ولی نعمتمان حضرت ثامن الحجج(ع) در مهمانسرای حضرت شدند./864/102/ب2

ارسال نظرات