۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۴۸۰۱۸۷
آیت الله علما:

ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهند کرد

آیت الله علما با بیان اینکه ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهند کرد، گفت: شعار مرگ بر آمریکا تا تابودی کامل استکبار همچنان جاری و ساری است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه با تبریک به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن ماه، ابراز داشت: حضور پرشور مردم انقلابی در 22 بهمن لبیک به فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان شکن به فتنه های کشور مستبدی همچون آمریکا بوده و این مهم نشان داد که همچنان مردم انقلابی و ولایتمدار حامی و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: تفکر امام خمینی(ره) آغازگر حرکت انقلابی در تمام جهان بود و به برکت این خط مشی و تفکر، امروز جهانیان در برابر فتنه های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیدار شده اند.

وی در ادامه افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی دشمنان تحقیر و تضعیف شده و به عظمت انقلاب اسلامی اذعان کرده اند.

آیت الله علما یادآور شد: آمریکا از ابتدای انقلاب همواره در صحنه های مختلف از ملت انقلابی و ولایتمدار سیلی خورده است و درصدد جبران این حقارت است.

وی بیان داشت: امروز دشمنان انقلاب به دنبال تحریف تفکر امام خمینی(ره) و تضعیف رهبری هستند، ملت ایران با بصیرت و حضور همیشگی از آرمانهای انقلاب و اسلام دفاع کردند.

امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: راهپیمایی 22 بهمن پیام انقلاب را به جهانیان مخابره کرد و چهره واقعی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را به دنیا نشان داد.

وی گفت: 22 بهمن نماد ایستادگی، مقاومت، ایثار، اتحاد و انسجام ملت ایران است، راهپیمایی و حضور پرشور مردم در 22 بهمن ماه به تفکر و مکتب امام خمینی(ره) تداوم بخشید.

آیت الله علما تاکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا تا تابودی کامل این رژیم مستکبر همچنان جاری و ساری بوده و هیچگاه این شعار را فراموش نخواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ابراز داشت: وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا(س) آثار و برکات بسیاری برای اسلام به همراه داشت و همچون دژ محکمی از اصل اسلام صیانت کرد./857/201/ب2

ارسال نظرات