۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۴۸۰۶۲۹
عضو ارشد حزب الله:

روباه‎های سیاسی در حال سمپاشی در لبنان هستند

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان از سنگ اندازی برخی گروه های سیاسی در برابر تصویب قانون جدید انتخابات به شدت انتقاد کرد.
حجت الاسلام هاشم صفی الدین رییس شورای سیاسی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی این حزب در منطقه عیناثا برگزار شد، درباره سنگ اندازی برخی گروه های سیاسی در برابر تصویب قانون جدید انتخابات گفت: برای همه لبنانی ها آشکار شده است که برخی گروه های سیاسی همچنان بر عدم برپایی دولت تأکید دارند و این مساله خطری واقعی برای کشور به شمار می آید.

وی افزود: هنگامی که گفت وگوهای سیاسی بر پایه مصالح شخصی و حزبی و طایفه ای استوار باشد، طبیعی است که به قانون انتخاباتی واحد رسیده نشود. باید ذهنیت کوتاه آمدن از مصالح نزد گروه های سیاسی نهادینه شده و چیزهای بی ارزشی که آن را ارزش می دانند، کنار گذاشته شود.

این روحانی لبنانی با اشاره به اینکه روباه های سیاسی همچنان در حال سمپاشی هستند، تصریح کرد: لبنان به یک جهش واقعی نیاز دارد تا لبنانی ها به ویژه جوانان بار دیگر امیدوار شوند. 

حجت الاسلام صفی الدین خاطرنشان ساخت: مقاومت در راستای حمایت ذاتی لبنان تلاش کرده و در راستای بازسازی ذهن های منحرف به فعالیت می پردازد. کشور با عقلانیت، منطق، گفت وگو، همکاری و همبستگی ساخته می شود.

عضو ارشد حزب الله ادامه داد: مقاومت به حمایت از لبنان در برابر خطرها و تهدیدات تکفیری می پردازد. داعش که جزئی از عراق و سوریه را اشغال کرد آرزوی اشغال لبنان را در سر می پروراند اما هم اکنون فاصله زیادی از مرزهای لبنان دارند.  

وی با اشاره به شکست های بزرگ داعش گفت: باندهای داعش از سوی دستگاه های امنیتی لبنان کشف می شوند اما این بدین معنا نیست که خطر داعش کاملا پایان یافته است بلکه تکفیری ها در راستای انجام عملیات تروریستی و ضربه زدن به امنیت لبنان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات