۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۴۸۴۴۵۸

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان درپی در گذشت حجت الاسلام والمسلمین عیدی

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیامی مشترک درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حمید عیدی از اساتید فرهیخته استان و مؤسس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد را تسلیت گفتند.
پیام تسلیت

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی و هوشنگ بازوند، در پیامی مشترک در گذشت حجت الاسلام والمسلمین حمید عیدی را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: درگذشت استاد بزرگوار و هميشه در صحنه، عالم ربانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید عیدی، استاد فرهیخته، محقق و مؤلف استان لرستان موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان افزوده شده است: حجت الاسلام والمسلمین عیدی در زمینه تعلیم و تربیت آینده سازان کشور، در امور دينی، فرهنگی، مذهبی و فلسفی دانشگاه فعالیت ارزشمندی داشته است.

در ادامه این پیام از حجت الاسلام والمسلمین عیدی به عنوان مردی انقلابی یاد شده است که در طول سالها مبارزه و مجاهدت، هیچگاه احساس خستگی نکرده است و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با شجاعت در برابر رژیم طاغوتی پهلوی ایستاد.

در این پیام آمده است: این عالم فرهیخته بیش از پنجاه سال از عمر شریف و پر برکت خود را وقف خدمت به فرهنگ، تعلیم و تربیت فرزندان و جوانان این خطه از کشور نموده و با فعالیت‌ای حوزوی، در زمینه تعلیم و تربیت آینده سازان کشور، در امور فرهنگی دانشگاهی و کار منبری نیز به ترویج و تبلیغ احکام دین و شریعت و ارشاد مردم پرداخته است.

در پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین عیدی بیان شده است: همت والاى ایشان در خدمت به مردم و حضور مؤثرشان در صحنه هاى انقلاب از امورى است که در تاریخ انقلاب اسلامى خواهد ماند.

در پایان افزوده شده است: اینجانبان ضمن عرض تسلیت رحلت آن مرحوم به مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، بیت مکرم و مردم شریف و قدرشناس استان، از خداوند متعال علو درجات آن مرحوم را خواستاریم./101/9459/ب1

ارسال نظرات