۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۴۸۴۸۸۷
حجت الاسلام والمسلمین قریشی:

سفرهای خارجی مدیران برای خریدکالاهای مشابه داخلی برخلاف مطالبات رهبری است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: متاسفانه امروزه شاهد سفر مسؤولان به خارج از کشور و خرید چند میلیونی از کالاهای مشابه داخلی هستیم که این امر بر خلاف رهنمودهای رهبری مبنی بر استفاده از تولیدات داخلی است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در خطبه های نماز جمعه ارومیه به رجزخوانی ترامپ علیه ایران اشاره کرد و اظهار داشت: تهدید به بمب هسته‌ای و حمله نظامی به ایران حرف امروز مستکبران نیست بلکه از گذشته نیز وجود داشته‌است و مومنان ترس به خود راه ندهند چراکه طبق وعده قرآن کریم، خداوند کافران را عذاب سخت می دهد و پشتیبان مسلمانان است و پیروزی نهایی با اسلام و مسلمانان خواهد بود.

‌وی سفر رفتن را یکی از توصیه‌های دین خواند و عنوان کرد: بهترین سفر آن است که با هدف باشد و این سفرهای راهیان نور که مردم برای دیدار از مکان شهادت شهیدانی که هشت سال برای دفاع از اسلام و انقلاب جان‌فشانی کردند بهتر از سفرهایی است که به کشورهای خارجی تنها برای خرید و تفریح صورت می‌گیرد.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: برخی از خانواده ها به کشورهای دیگر مسافرت کرده و از آنجا خریدهای خود را انجام می دهند که این امر خلاف فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص خرید کالاهای داخلی است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با انتقاد از مسافرت های خارجی برخی از مدیران، تصریح کرد: متأسفانه امروزه شاهد سفر مسؤولان به خارج  از کشور و خرید چند میلیونی از کالاهای مشابه داخلی هستیم که این امر بر خلاف مطالبات و رهنمودهای رهبری مبنی بر استفاده از تولیدات داخلی است.

وی با شکر به درگاه الهی به خاطر نزول برکات آسمانی در زمستان امسال در استان و کشور، ادامه داد: ما باید شکرگزار موهبت های الهی باشیم که در این صورت، خداوند نعمت های خود را فزونی می بخشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س)، بیان کرد: آن حضرت می تواند محور وحدت و همدلی بین مسلمانان باشد زیرا همه مسلمان شیعه و سنی بر منزلت والای ایشان نزد خداوند توافق دارند و این سرمنشاء اتحاد است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به نزدیک شدن به ایام آغاز سال نو، گفت: عفو و گذشت دوستان، آشنایان و افراد خانواده، صله ارحام و توجه به فقرا از مهمترین شاخصه های مؤمنان در این ایام است که باید این ویژگی ها در همه افراد جامعه تسری یابد که این امر موجب نزول رحمت الهی می شود./936/201/ب2

ارسال نظرات