۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۴۹۵۵۵۹

مشارکت ۴۰۰ میلیاردی بنياد بركت در پروژه‌هاي عمراني قم

معاون امور عمراني استانداري قم از مشاركت ۴۰۰ ميليارد ريالي بنياد بركت در پروژه‌هاي عمراني استان قم در سال توليد و اشتغال خبر داد.
بهشتی معاون عمرانی استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، مهندس محسن بهشتي در جلسه بررسي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري و اشتغالزايي استان قم از مشاركت 400 ميليارد ريالي بنياد بركت در پروژه‌هاي عمراني استان قم در سال توليد و اشتغال خبر داد و گفت: اين اعتبارات در بخش راهسازي و اصلاح هندسي راههاي حادثه خيز ، آب رساني به 38 روستا، لايروبي قنوات در روستاها براي كمك به بخش كشاورزي، هزار هكتار بيابان زدايي در يكي از كانونهاي مهم ريزگرد در شرق قم و طرحهاي اشتغال زايي روستايي هزينه خواهد شد.

وي بيان کرد: علاوه بر اين پروژه‌ها، پروژه‌هاي بسياري در حوزه شهري براي مشاركت در سرمايه‌گذاري داريم كه بدنه بلوار پيامبر اعظم (ص) با يك ميليون متر مربع مساحت و پروژه شهيد كاظمي با 250 هزار متر مربع زيربنا از مهمترين آنهاست.

وي در ادامه با اشاره به عدم وجود بازارچه صنايع دستي در استان اظهار کرد: 15 هزار نفر از مردم قم در زمينه صنايع دستي در قالب 60 رشته فعاليت دارند كه به خاطر عدم وجود بازارچه عرضه محصولات روبه افول و تنزل هستند كه لازم است متوليان اين بخش با پيگيري و جذب اعتبارات و تأمين مكان عرضه محصولات به كمك صنايع دستي قم بشتابند.

در اين جلسه مقرر شد پروژه‌هاي معرفي شده در جلسه بعدي اين ستاد با حضور كارشناسان فني بررسي و جهت تامين اعتبار به بنياد بركت ارسال شود. خاطر نشان مي شود اين پروژه هاي پيشنهادي تماماً در دست اقدام بوده كه به لحاظ عدم وجود اعتبار بصورت نيمه تمام هستند./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات