۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۴۹۸۶۴۵
دبیر حزب موتلفه اسلامی همدان:

تصمیم گیری های کلان دولت از دست نیروهای ارزشی خارج شده است

حجت الاسلام فلاحی گفت: هیچ کشوری تا کنون نتوانسته با استعمار جهانی مذاکره کند و این مساله را کره شمالی به خوبی درک کرده و مذاکره با استعمار جهانی را کنار گذاشته است.
 حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، استاد حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی دبیر حزب موتلفه اسلامی همدان همدان عصر امروز در هیات مکتب الصادق(ع) طلاب و روحانیان همدان گفت: رییس جمهور آینده با کسی باشد که نگاهش به ظرفیت های داخلی کشور باشد.

وی در ادامه افزود: آمار بیکاری در کشور طوری افزایش پیدا کرده است که ایران در مجامع بین الملی جزء کشورهای رو به بحران به حساب می آید در صورتی که رییس جمهور فعلی باید در هر سال یک میلیون شغل ایجاد می کرد.

وی با بیان ورشکستگی واحد های تولیدی با سابقه 80 ساله ابراز داشت: این دولت نتوانست نسبت به وعده های که داده بود به اقتصاد کشور رونق دهد حتی واحد های مهم تولیدی که سابقه 80 ساله داشتند نیز تعطیل شدند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی همدان تصریح کرد: این دولت فقط با نگاه به غرب سعی در مذاکرات داشت ولی رهبر معظم انقلاب به آنها گفته بود که با مذاکره کار به جایی نخواهد رسید.

وی در ادامه گفت: در دولت قبلی ایران با آمریکا بر سر عراق و خروج نیروهای آمریکایی از عراق مذاکره ای انجام دادند و با هوشیاری های رهبر معظم انقلاب این مذاکره تنها مذاکره ای بود که برای ایران رضایت بخش بود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی همدان با اشاره به کره شمالی و سیاستی که پیش گرفته است گفت: هیچ کشوری تا کنون نتوانسته با استعمار جهانی مذاکره کند و این مساله را کره شمالی به خوبی درک کرده و مذاکره با استعمار جهانی را کنار گذاشته است.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به دخالت دشمنان اسلان نسبت به انتخابات ریاست جمهوری ایران ابراز داشت: دشمنان اسلام و استعمار جهانی به دنبال فردی سازش کار هستند که بتوانند به اهداف خود برسد.

وی در ادامه با اشاره بحران های فقر و بیکاری در کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور در بحران فقر و بیکاری به سر می برد و دشمنان به دنبال براندازی و آشوب نسبت به این مساله هستند، رییس جمهور آینده باید بحران ایران اسلامی را از حیث فقر و بیکاری رفع کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی همدان با بیان اینکه مذاکرات فقط برای آقا زاده ها رضایت بخش بوده گفت: آقا زاده هایی که قبل از مذاکرات نمی توانستند ارز را از کشور خارج کنند بعد از مذاکرات به راحتی می توانند به فعالیت خود بپردازند.

وی افزود: این دولت در برابر قاچاق کالا فقط جلوی کوله برهای فقیر را توانست بگیرد ولی قشر چهار درصدی که بنادر و کانتینرهای مناطق آزاد را بدست گرفته اند را آزاد و رها گذاشته است.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: البته قشر چهار درصدی از کشور مطالبه دارند و می گویند که ما برای کشور کار کرده ایم و خود را محق تمامی منابع ایران دانسته و حتی خود را ملزم به قانون جمهوری اسلامی نمی دانند.

حجت الاسلام فلاحی در پایان با اشاره به به سند 2030 گفت: متاسفانه تصمیم گیری های کلان کشور در این دولت از دست نیروهای ارزشی خارج شده است و در این چهار سال فقط و فقط رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی به  این دولت هشدار داده و جلوی ننگ هایی همچون سند 2030 را گرفته است./۹۷۹/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات