۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۴۹۸۷۹۸
امام جمعه پلدختر:

انتخابات صحنه تعیین سرنوشت مردم و کشور است

امام جمعه پلدختر انتخابات را صحنه تعیین سرنوشت مردم و کشور خواند و گفت: در این راستا مردم به عنوان مؤلفه های اصلی انتخابات نقش بسزایی در تعیین سرنوشت دارند.
امام جمعه پلدختر

حجت الاسلام محمد سوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان اینکه شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح باید مورد توجه ویژه مردم قرار گیرد، بیان داشت: انتخاب اصلح بر اقتدار نظام می افزاید.

امام جمعه پلدختر برگزاری انتخابات را صحنه نمایش غیرت ملی خواند و افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم دراین صحنه خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب است.

حجت الاسلام سوری با بیان اینکه مردم باید در انتخاب اصلح هوشیار باشند، اظهار داشت: ایمان، صداقت، دلسوزی و داشتن روحیه جهادی و اهل عمل بودن از معیارهای مهم انتخاب نامزد اصلح است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نامزدی اصلح است که در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه گام بردارد و بهبود وضع معیشتی مردم را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

روحیه خودباوری راه حل رفع مشکلات کشور است

حجت الاسلام سوری دیگر ویژگی مهم فرد اصلح را تبیین و تقویت روحیه خودباوری در جامعه عنوان کرد و گفت: انتخاب ما باید فردی باشد که برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی چشم طمع به دست بیگانگان نداشته باشد.

وی یادآور شد: مهم ترین معیار و شاخص در انتخاب اصلح توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، برای انتخاب کاندید اصلح باید سخنان رهبری تبیین شوند.

امام جمعه پلدختر با دعوت از حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، اظهار کرد: در سایه این حضور شاهد خلق حماسه ای بزرگ در 29 اردیبهشت ماه خواهیم بود./945۱/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات