۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۰۲۱۲۰

ابراز نگرانی نماینده بیرجند از بی مهری دولت به خراسان جنوبی

نماینده مردم بیرجند در مجلس از برخی بی مهری‌ های دولت به خراسان جنوبی انتقاد کرد و از رییس جمهور خواست براساس وعده های اعلام شده در انتخابات به مردم این منطقه توجه بیشتر داشته باشد.
حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی، امروز در نطق خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم با مشارکت بالای خود در انتخابات افتخار دیگری را ثبت کردند و مردم خراسان جنوبی مانند گذشته مشارکت بالایی در انتخابات داشتند.

وی گفت: آقای روحانی امروز رئیس جمهور تمام مردم است اما شنیده می شود کسانی که در سازمان ها و ادارات به رئیس جمهور رای نداده اند مورد بی توجهی قرار می گیرند و این به هیچ عنوان شایسته دولتی که ادعای اعتدال و حقوق شهروندی دارد نیست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: بهتر است آقای رئیس جمهور در چهار سال آینده به وعده هایی که داده است جامه عمل بپوشاند، دولت دوازدهم باید به استان خراسان جنوبی که مورد بی مهری قرار گرفته توجه ویژه ای کند.

حجت الاسلام عبادی خطاب به آقای روحانی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور! راه آهن استان علی رغم وعده ها عملیاتی نشده است و برای این راه آهن هیچ کاری صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: اگر راه آهن در استان نباشد به یقین معادن و صنایع نیز رونق پیدا نمی کند و از این رو اگر رونق وجود نداشته باشد جوانان این استان جویای کار خواهند بود و به ناچار به شهرهای بزرگ کشور مهاجرت می کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهل انگاری وزیر نیرو در زمینه انتقال آب به استان مشهود است، خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور! برای انتقال آب به استان جز وعده هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: آقای روحانی! تحریم های گذشته که قرار بود بردارید پیشکش، شما وعده دادید تحریم های دیگر را بردارید پس چی شد، آقای روحانی! با دیپلماسی جلوی تحریم های جدید را بگیرید.

وی افزود: وزارت خارجه کشور جز در مسأله برجام که دونده ظاهر شد در بقیه امور کم تحرک بوده است، نبود رویکرد اقتصادی درست در وزارت خانه یکی از مشکلات وزارت خارجه است که امیدواریم تسهیل شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: باید کسانی در دولت به عنوان سفیر انتخاب شوند که رویکرد اقتصادی داشته باشند نه رویکرد جناحی و سیاسی.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: همچنین با توجه به خشکسالی های مکرر که در استان وجود دارد لازم است تسهیلات ارزان قیمت برای بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی اختصاص داده شود که شاهد رونق در این بخش باشیم.

وی به مشکلات اخیر در موسسه مالی کاسپین اشاره کرد و افزود: موسسات مالی کشور امروز به واسطه عدم نظارت بانک مرکزی گرفتار چالش شده اند و شاهد هستیم که موسسه مالی کاسپین گرفتار بحران شده و فریاد اعتراض مالباختگان بلند شده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای روحانی باید به بانک مرکزی دستور دهد تا به تعهدات خود عمل و مشکلات مالباختگان را حل کند./880/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات