۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۰۷۰۲۶
امام جمعه خسروشاه:

آزادی قدس آرمانی فراتر از ملیت، نژاد و مذهب است

حجت الاسلام ناصری گفت: مسأله آزادی قدس از یوغ مستکبران و غاصبان صهیونیستی، آرمانی فراتر از ملیت، نژاد، مذهب و دین است.
روز قدس قدس بیت المقدس فلسطین

حجت الاسلام عبدالصمد ناصری، امام جمعه خسروشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، که در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس ترتیب یافت، اظهار داشت: تجمعات و راهپیمایی‌های روز قدس تنها متعلق به کشور ایران نیست، بلکه همه ساله شاهد حضر گسترده تمامی آزادی‌خواهان جهان برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین هستیم.

وی با اشاره به توجه غیرمسلمانان به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مسأله آزادی قدس از یوغ مستکبران و غاصبان صهیونیستی، آرمانی فراتر از ملیت، نژاد، مذهب و دین است، چرا که همه آزاداندیشان و ظلم‌ستیزان جهان به جنایات اسرائیل آگاه بوده و معتقدند که فلسطین باید آزاد شود.

حجت الاسلام ناصری افزود: در شرایطی که شیوخ و حکام مرتجع عربی منطقه‌ای همواره بر طبل احساسات ناسیونالیستی و عربی مردم کشورهای اسلامی کوبیده‌اند، نه تنها کوچکترین قدم برای آزادی قدس شریف برنداشته‌اند، بلکه گاهی همراه با دشمنان ملت مسلمان فلسطین رقص شمشیر کرده‌اند.

مدیر حوزه علمیه تبریز با بیان این‌که روز جهانی قدس یادآور فریاد بلند امام خمینی(ره) در برابر آمریکا و مولود نامشروع آمریکا و انگلیس یعنی رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با عنوان روز قدس نامگذاری شده است؛ در حقیقت روز اسلام و خیزش حق‌طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است.

وی با تأکید بر این‌که روز قدس فرصتی برای قیام مستضعفان عالم علیه مستکبران است، گفت: روز قدس، روز بیداری و خروش وجدان های آزاده جهانیان در برابر جنایت های ظالمانه رژیم غاصب و خونریز اسرائیل است، عموم مسلمانان جهان در این روز به میدان می آیند تا از آرمان های جبهه مقاومت اسلامی حمایت کنند.

حجت الاسلام ناصری ادامه داد: جنایت های رژیم صهیونیستی دیگر در فلسطین اشغالی محدود نیست، بلکه امروز شاهد اقدامات ددمنشانه این جرثومه فساد در کشورهای مختلف از جمله سوریه، عراق، یمن، افعانستان، لبنان، بحرین هستیم، حتی اقدامات تروریستی اخیر در کشورمان نیز با حمایت اسرائیل بوده است.

امام جمعه خسروشاه افزود: در شرایطی که جریان کفر، نفاق و استکبار با تمام توان سعی در حذف مسأله فلسطین از اذهان عمومی دارد، راهپیمایی روز جهانی قدس توانسته وحدت امت اسلامی در حمایت از مردم فلسطین، معرفی جنایات رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن اصلی و فراگیرسازی موضوع توجه به قدس شریف را مورد تأکید قرار می دهد./935/۳۰۲/ب2

 

ارسال نظرات