۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۵۱۰۴۱۵
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر:

عفاف و حجاب از مظاهر جامعه مهدوی است

جمیری گفت: تقویت عفاف و حجاب در جامعه وظیفه همه دستگاه های اجرایی است که می بایست از سوی همگان در جامعه، مطالبه و اجرایی شود.
سردار فتح ا... جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، فتح الله جمیری صبح امروز دوشنبه در جمع اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت: تقویت عفاف و حجاب در جامعه وظیفه همه دستگاه های اجرایی است که می بایست توسط همگان در جامعه، مطالبه و اجرایی شود.

دبیر ستاد  امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: یکی از مظاهر جامعه مهدوی، تقویت عفاف و حجاب در جامعه اسلامی است و همه آحاد مردم و مسؤولان تکلیف شرعی دارند برای شکل گیری جامعه مهدوی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی تصریح کرد: بی حجابی پرچمی برای بی بندباری و ازدیاد مفاسد اجتماعی است و در واقع نقطه شروعی برای انحطاط خانواده ها و اضمحلال جوانان جامعه اسلامی به حساب می آید.

وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی، به دنبال ترویج  عفاف و حجاب، به عنوان یکی از ارکان اساسی تربیت نیروی انسانی تراز اسلام و انقلاب در جوامع بشری است و از همگان به ویژه نهادهای فرهنگی خواست که در راه اعتلای این فرضیه، آتش به اختیار گام بردارند.

جمیری خاطرنشان کرد: اگر در جامعه اسلامی غیرت اجتماعی تقویت گردد، انسان خود نگهدار و دیگر نگهدار می شوند و به تبع آن بسیاری از معضلات اجتماعی حذف و یا تقلیل پیدا می کند.

دبیر ستاد  امر به معروف و نهی از منکر استان در پایان به برخی از برنامه های اجرایی ستاد اشاره کرد و گفت: در طول هفته عفاف و حجاب، اهدای جوایز به دختران خوش حجاب در سنین 5 تا 10 سال در سطح شهر بوشهر، برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب، پخش فیلم کوتاه، اجرای تئاتر خیابانی، مسابقات مجازی با موضوع عفاف و حجاب و غیره برگزار می شود./۱۰۲/۸۳۳/ب۱

ارسال نظرات