۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۱۰۹۰۹
رییس تعمیق باورهای دینی در حوزه معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری:

امنیت اجتماعی جامعه در گرو رعایت عفاف و حجاب است

رییس تعمیق باورهای دینی در حوزه معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب سبب افزایش ازدواج در جامعه می‌شود، گفت: امنیت اجتماعی جامعه در گرو رعایت عفاف و حجاب است.
عفاف و حجاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شایسته رییس تعمیق باورهای دینی در حوزه معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، امروز در همایش عفاف راستین با بررسی مفهوم شناسی دینی عفاف و حجاب که در سالن فاطمة الزهرا(س) برگزار شد، گفت: پوشش و حجاب زنان و مردان باید به گونه‌ای باشد که هر یک توجه جنس مخالف خود را جلب نکند.

وی افزود: اصل فلسفه عفاف و حجاب آن است که مرد و زن با امنیت کامل بتوانند در جامعه فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی داشته باشند.

شایسته با تاکید بر اینکه حدود روابط زن و مرد باید در جامعه رعایت شود، بیان داشت: عفاف در گستره وسیع سبب می‌شود مرد و زن فعالیت سالمی در جامعه داشته باشند.

رییس تعمیق باورهای دینی در حوزه معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را مایه افزایش امر پسندیده ازدواج دانست و ابراز کرد: مردم در جامعه عفیف رغبت بیشتری به امر ازدواج دارند و با وجود مشکلات اجتماعی و اقتصادی از این سنت حسنه اجتناب نمی‌کنند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه سبب می‌شود افرادی که موفق به ازدواج نشده‌اند محیطی امن برایشان فراهم شود.

شایسته در پایان خاطرنشان کرد: انسان با رعایت عفاف و حجاب مانع ورود جنس مخالف به حریم خصوصی‌اش می‌شود./202/813/ب1

ارسال نظرات