۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۵۱۲۸۹۲
مولوی سلامی:

سودجویان در پی تفسیر حقوق شهروندی مطابق منافع خود هستند

مولوی سلامی با بیان اینکه برخی افراد سودجو پیوسته در تلاش هستند تا حقوق شهروندی را در راستای منافع خود تفسیر کنند، گفت: معنا و منشور نظام اسلامی و قانون اساسی ما برگرفته از دستورات الهی است.
مولوی سلامی

مولوی نذیراحمد سلامی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: در یک نظام اسلامی باتوجه به سیره پیامبر اکرم(ص) که مدیریت و سیاست ایشان همواره حمایت از مستضعفین بوده زدودن فقر از چهره اقشار ضعیف باید در اولویت قرار گیرد.

وی حقوق شهروندی را وسیله‌ای برای استقرار عدالت دانست و ادامه داد: هر کشوری که مدعی تبعیت از اسلام است باید رسیدگی به قشر ضعیف جامعه را سر لوحه کار خویش قرار دهد اما این به آن معنا نیست که به دیگر اقشار جامعه توجهی نشود؛ چرا که اولین رسالت یک نظام عادلانه استقرار عدالت در جامعه است.

مولوی سلامی با بیان اینکه برخی افراد سودجو پیوسته در تلاش هستند تا حقوق شهروندی را در راستای منافع خود تفسیر کنند تصریح‌کرد: معنا و منشور نظام اسلامی و قانون اساسی ما برگرفته از دستورات الهی است اما برخی جریانات بدون توجه به این منشور همواره منافع خویش را بر منافع ملی ترجیح داده و فقط به خودشان توجه می‌کنند./۸۳۱/ت302/ب۱

ارسال نظرات