۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۵۱۸۲۲۳
با حضور جمعی از مسؤولان استانی و لشکری؛

دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در مشهد افتتاح شد

دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در مشهد با حضور جمعی از مسؤولان استانی و لشکری در دانشکده الهیات و حقوق دانشگاه پیام نور افتتاح شد.
جمعیت دفاع از ملت فلسطین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم افتتاحیه دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین ظهر امروز در دانشکده حقوق دانشگاه پیام نور مشهد برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مسؤولان استانی و لشکری در آن حضور داشتند، از خانواده شهدا استقبال و تقدیر به عمل آمد و پرچم جدید آستان قدس رضوی از سوی این خانواده های معزز به مسؤولان حاضر اهدا شد.

همچنین در این مراسم حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیأت امنای جمعیت دفاع از مردم فلسطین پیام زهرا مصطفوی دبیرکل جمعیت و فرزند امام خمینی(ره) را برای حضار قرائت کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را شاکر و سپاسگذاریم تا در سالروز حماسه جنگ 33 روزه و پیروزی تعداد قلیلی از رزمندگان فداکار حزب الله لبنان بر غاصبان و اشغالگران صهیونیسم گرد آمده ایم تا در راستای تحقق اهداف بلند بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و رهنمود های مقام معظم رهبری شاهد برگزاری مراسمی انقلابی و تاسیس دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس باشیم.

برادران و خواهران گرامی؛ از زمان اشغال فلسطین و قیمومیت نحس انگلیس یعنی از سال 1918 تا کنون حدود صد سال است که می گذرد.از زمان اعلام دولت یهود در سال 1948 تا کنون 68 سال است که سرزمین فلسطینیان توسط اشغالگران صهیونیست مصادره و خانه و کاشانه آنان بر سر شان خراب و میلیون ها نفر از مسلمانان فلسطین آواره و بی پناه شده اند. از آن روز سیاه که توسط فلسطینیان یوم النکبه نام گرفته است همچنان تاکنون مردم مظلوم فلسطین در مظلومیت قرار دارند و صهیونیست ها بر قتل و غارت خود ادامه می دهند. و جالب این است که این جنایت ها و نسل کشی ها با حمایت های استکبار جهانی یعنی آمریکا و انگلیس و چراغ سبز سازمان های بین المللی و به خصوص با سکوت و سازش ذلت بار سران کشور های عربی همراه شده است و این تجاوز ها و سلطه گری ها باعث شده جمعیت پنج هزار نفری اولیه یهودیان اشغالگر ساکن فلسطین که حدود دو درصد از جمعیت مردم فلسطین را تشکیل میدادند به حدود سه میلیون نفر مهاجر صهیونیسم مهاجر بی هویت بیانجامد و صهیونیست هایی که مساحت ناچیزی از سرزمین فلسطین را در روز های آغازین اشغال غصب کرده بودند بر 90 درصد سرزمین فلسطین تسلط یابند. متاسفانه علی رقم یکه تازی های صهیونیست های بی هویت و بی نشان و جنایاتی که در این سرزمین مقدس انجام می دهند نه تنها هیچ فریاد اعتراضی از سران مرتجع عرب که ادعای رهبری مسلمانان را دارند بلند نمی شود، بلکه بی شرمانه دنبال روابط و مناسبات نزدیک تری با اشغال گران هستند. به ویژه این روز ها، فصل جدیدی از مناسبات ویژه آنان با صهیونیست ها آغاز شده و شیوخ کاخ نشین عرب به ویژه آل سعود خبیث که برای حفظ تخت و پادشاهی خود هیچ پایگاهی ندارد به دریوزگی اسرائیل و عادی سازی مناسبات روی آورده اند و گوی سبقت را از همبستگان مرتجع خود ربوده اند. البته این امر در تزلزل بیشتر پایه های حکومت آل سعود اثر داشته است و آن را مضاعف می کند.

و همین گرایشات ذلیلانه بوده است که باعث شده ترامپ، این رییس جمهور بی عقل و دیوانه، اولین سفر خود را به عربستان اختصاص دهد و پس آن استقبال ذلت بار و بذل و بخشش های فراوانی که از خزانه ملت عربستان به او تقدیم کردند، با پرواز مستقیم از ریاض به تل آویو آغازگر ارتباط مستقیم و آشکار میان عربستان و اسرائیل باشد و آن را عادی سازی نماید. امروز با توطئه ها و دسیسه هایی که بین مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و ارتجاع آل سعود و همبستگان ننگین آن انجام شده، پدیده سیاهی به نام داعش را به جان منطقه انداخته اند و با حمایت های دلار های آمریکایی و ریال های نفتی به قتل عام مسلمانان و شیعیان می پردازند که با این امر بهترین فرصت طلایی برای صهیونیست ها برای نفوذ بیشتر آنان در تار و پود جهان اسلام فراهم شده است. مهمترین هدف آنان از این پیوند های نامیمون و نا مبارک مقابله با ایران اسلامی است. البته ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله درس بزرگی به متجاوزان و حامیان آنان داده است و نشان داده با شرکت حتی 50 کشور و به کارگیری مرگبار ترین سلاح ها نمی توانند در اراده این ملت خلل ایجاد کنند و این ملت قهرمان را به زانو درآورند. امروز حضور ایران در عراق، سوریه و لبنان و نفوذ معنوی ایران در میان آزادی خواهان جهان انکار شدنی نیست.

پرتاب هفت موشک میان برد سجیل سپاه پاسداران  به محل استقرار تروریست های داعش در خاک سوریه که سه ساعت پس از هشدار رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان در بیست و سوم ماه مبارک رمضان انجام شد و حدود دویست تروریست داعشی را به هلاکت رساند، هم نمایش قیام مقتدرانه ایران اسلامی بود و هم پاسخی مقتدرانه در برابر رجز خوانی های آمریکایی ها که هر دم از گزینه های روی میز سخن می گویند و همچنین پیامی به سران مرتجع عرب و شاهان بی لیاقت آنان همچون آل صعود بود تا فکر نکنند با باج دهی به آمریکایی ها و عشق بازی های پنهانی با صهیونیست ها بتوانند به انقلاب اسلامی آسیبی برسانند و اگر آنان دست از پا خطا کنند منطقه برای آنان جهنمی خواهد شد که بساط سلطنت موروثی آنان را برخواهد چید و همچنین تکرار پیام رهبر عزیزمان به اسرائیل بود که فرمود اگر از اسرائیل غلطی سر بزند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد نمود. درود و سلام خدا بر امام عزیزمان که با افشای اهداف شوم صهیونیست ها وآگاهی بخشی به مسلمانان و آزادگان جهان فلسطین را از جنگ های قومی قبیله ای، درگیری های عربی و عبری، مناقشات گروهی و دعوای سرزمینی به یک مساله بشری و جهانی تبدیل کردند.

درود بر آن مجاهد خدا که با تزریق روحیه مجاهدت و پایداری از هر رزمنده فلسطینی یک مجاهد شهادت طلب ساخت تا هر گونه معادلات و مذاکرات سازش کارانه را دگرگون سازد. و سلام خدا بر رهبر فرزانه و خلف صالح او که با انداختن چفیه، این نماد فلسطینیان، حمایت و پشتیبانی خود از مقاومت و زنده نگه داشتن روح استقامت و شهادت طلبی و حماسه و آرمان فلسطین را همواره بر افراشته نگه داشته اند. امروز با میراث به یادگار مانده از امام و رهنمود های حیات بخش رهبری معظم خوشبختانه هسته های مقاومت در منطقه گسترش یافته و قطار تجاوز و سلطه و توسعه طلبی صهیونیست ها از ریل خود خارج گشته و کشتی آنان به گل نشسته است. امروز بهار چهار فصل صهیونیست ها به خزان برگ ریزان مبدل شده و بهشت موعود آنان به جهنمی سوزان علیه آنان مبدل گشته و ناقوس مرگ اشغالگران به صدا درآمده است. به برکت انقلاب اسلامی فرآیند مذاکرات سازشکارانه حکام مرتجع و خودفروخته عرب و روح های منحرف که در هر مذاکره بخشی از حقوق مردم فلسطین را قربانی می کردند و منجر به باج دهی به صهیونیست ها می شد به فرآیند مقاومت و جهاد و شهادت طلبی تبدیل گشته وشیشه عمر صهیونیست ها در حال شکسته شدن و خرد شدن است.

اگر چه روح مبارزه با صهیونیست ها در سراسر این کشور مقدس موج می زند اما تشکیل و تاسیس چنین دفاتری آن هم در مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام می تواند ابزاری برای تجمیع مجاهدان و ایثارگران راه خدا و مرهمی بر درد ها و زخم های برادران و خواهران مظلوم مسلمان ما در فلسطین باشد. الا و ان نصر الله قریب و بشر الصابرین.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

زهرا مصطفوی

بیست و سوم مرداد ماه هزار و سیصد و نود و شش »./861/پ203/ب1

ارسال نظرات