۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۵۱۸۳۲۸

آیین خطبه خوانی حرم حضرت معصومه با حضور خبرنگاران برگزار شد

آیین خطبه خوانی حرم حضرت معصومه(س) صبح امروز به منظور پاسداشت مقام خبرنگاران با حضور اصحاب رسانه استان قم برگزار شد.
خطبه خوانی خطبه خوانی حرم مطهر حضرت معصومه با حضور اصحاب رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین خطبه خوانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) صبح امروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان قم به منظور پاسداشت مقام خبرنگار در صحن امام هادی(ع) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خبرگزاری‌ها، نشریات،‌ پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مدیران اصحاب رسانه و شبکه های رادیو و تلویزیونی برگزار شد، آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ضمن پاسداشت مقام خبرنگاران، گفت: خبرنگار مهم ترین نقش را در تأمین مهم ترین نیاز بشر یعنی نیاز به دانش و دانستن دارد.

وی افزود: اگر خبرنگاران رسالت خود را به درستی انجام دهند خبر سازی و شایعه پراکنی در جامعه حذف خواهد شد چرا که اگر در این عرصه وظیفه اطلاع رسانی به خوبی انجام شود مردم به سراغ منابع اصلی رفته و راه سودجویان بسته می شود.

وی افزود: خبر سازی و شایعه پراکنی پیامدهای بسیار نامناسبی برای جامعه دارد و اگر هزاران اصلاحیه و تکذیبیه پس از انتشار یک خبر جعلی منتشر شود باز نخواهد توانست اثر بد خبر جعلی را در جامعه محو کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان این که قم و حرم کریمه اهل بیت(ع) مرکز نشر جهانی معرفت به سرتاسر گیتی است، یادآور شد: اگر خبرنگاران بر مدار حق حرکت کنند خواهند توانست در عرصه ترویج معارف اهل بیت(ع) گام های ارزنده ای برداشته و به حق خادم رسانه ای بارگاه و مکتب اهل بیت(ع) شوند.

لازم به ذکر است، این مراسم با خطبه خوانی حاج عباس حیدر زاده از مداحان اهل بیت(ع) به پایان رسید و آیت الله سعیدی از آمادگی برای همکاری با خبرنگاران و تأمین نیازهای معنوی آنها از طریق آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد./837/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات