۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۲۰۰۹۷
امیری:

منتظر اعلام نتیجه آراء وزیر پیشنهادی نیرو از سوی مجلس هستیم

معاون پارلمانی رییس جمهور در مورد نتیجه آراء آقای بیطرف، وزیر پیشنهادی نیرو، گفت: در این رابطه هیأت رئیسه مجلس در حال بررسی موضوع است و متعاقبا نتیجه را اعلام خواهد کرد.
حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسینعلی امیری صبح امروز چهارشنبه (1 شهریور) در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در مورد موضوع احتمال تغییر آرای آقای بیطرف، وزیر پیشنهادی نیرو، گفت: در این رابطه هیأت رییسه مجلس در حال بررسی موضوع است و متعاقبا نتیجه اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در رابطه با رأی اعتماد جناب آخوندی نیز این اتفاق رخ داد و 10 رأی به آرای موافق وی اضافه شد، از این رو باید منتظر آراء آقای بیطرف از سوی هیأت رئیسه مجلس بود.

معاون پارلمانی رییس جمهور در مورد برگزاری جلسات وزرا با برخی از نمایندگان در خارج از مجلس نیز تصریح کرد: ما در زمینه تعامل وزرا با نمایندگان دستورالعملی را به وزرا داده‌ایم و در این راستا وزرا در چارچوب آن چیزی که گفته شد عمل کردند و با نمایندگان دیدار کرده و دغدغه‌های آنها را شنیدند.

امیری تأکید کرد: در رابطه با اینکه اقدامی خارج از چارچوب گفته شده ما اتفاق بیفتد نشنیدیم و چنانچه موضوعی که مطرح می‌کنید صحت داشته باشد قابل پیگیری است./۸۱۶/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات