۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۵۲۷۱۹۱
سید حسن نصرالله:

مجاهد باید وظیفه شرعی خود را به بهترین شکل انجام دهد

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: مجاهد و مقاوم کسی است که وظیفه شرعی خود را به بهترین شکل انجام دهد.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم اولین شب عزای حسینی که در ضاحیه جنوبی برگزار شد، گفت: ما طرفدار جنگ و درگیری نیستیم اما به تکلیف خود عمل می کنیم حتی اگر بوش و ترامپ و رژیم صهیونیستی و برخی اعراب و همه جهانیان در برابر ما بایستند.

وی افزود: مجاهد و مقاوم کسی است که وظیفه شرعی خود را به بهترین شکل انجام دهد. بنابراین اگر وظیفه او صبر بود باید صبر پیشه کرده و اگر موظف به جنگ باشد در میدان جنگ حضور یابد.

نصرالله تصریح کرد: مقاومت وسیله ای برای تحقق هدف است و نباید به خود هدف مبدل شود. این مساله یکی از خطرهایی است که احزاب و دولت ها با آن روبرو هستند.

دبیرکل حزب الله فرارسیدن سال جدید هجری میلادی را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سال جدید با ثبات و قهرمانی و پیروزی ملت های اسلامی همراه باشد.

وی همچنین آغاز محرم را به حضرت ولیعصر(عج) تسلیت گفت و اظهار داشت: امام زمان(ع) صاحب عزای واقعی در جهان است. اصل حاکم در وظیفه انبیا و اولیای الهی ادای تکلیف خداوند است نه میل و رغبت آنان.

سید حسن نصرالله تأکید کرد که جنبش حسینی که برای مقابله با پروژه جدید برپا شد به پیروزی دست یافت و بهترین شاهد برای این مساله نیز بقای اسلام اصیل محمدی به شمار می آید./980/ب902/د

ارسال نظرات