۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۵۲۸۹۹۴
آیت الله محمدی عراقی:

شهدا به کشور آبرو و اعتبار بخشیدند

آیت الله محمدی عراقی گفت: شهدا به کشور آبرو و عزت بخشیدند و سبب سربلندی، سرافرازی و اقتدار انقلاب اسلامی شدند.
آیت الله عراقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در مراسم یادواره شهدا در بخش دینور کرمانشاه ابراز داشت: شهدا به کشور آبرو و عزت بخشیدند و سبب سربلندی، سرافرازی و اقتدار انقلاب اسلامی شدند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان در دوران دفاع مقدس به نظام و انقلاب طمع کرده بودند اما رزمندگان اسلام در برابر آنها خوش درخشیدند.

وی در ادامه بیان داشت: دفاع مقدس یادآور روزگار درخشان و مقاومت ملت ایران است که به دشمنان قسم خورده اجازه نداد که به اهدافشان برسند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: دشمنان با تشکیل اتاق فکر درصدد ضربه زدن به نظام هستند نیروهای انقلابی باید با تمام قوا در برابر ناتوی فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.

آیت الله محمدی عراقی با اشاره به شهدای مدافع حرم تصریح کرد: شهدای مدافع حرم مکتب و سیره امام حسین (ع) را تداوم بخشیده و شهادت هریک از مدافعان حرم یادآور قیام عاشورا است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان ابراز داشت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا عمل به منویات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است، این یاد شهدا است که دشمنان انقلاب را خوار و ذلیل ساخته است./8571/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات