۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۳۳۶۵۰

پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی راه اندازی شد

کانال تلگرامی و پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه علمیه حوزه علمیه آذربایجان غربی با هدف اطلاع رسانی و انتشار اخبار مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان راه اندازی شد.
مرکز مدیرت حوزه علمیه آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، کانال تلگرامی و پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه علمیه حوزه علمیه آذربایجان غربی با هدف اطلاع رسانی و انتشار اخبار مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان راه اندازی شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی با اعلام این خبر، اظهار داشت: این سایت با هدف اطلاع رسانی و انتشار اخبار مربوط به حوزه های علمیه و مرکز مدیریت راه اندازی شده است و در بخش های مختلف آماده بازدید مخاطبان به ویژه طلاب است.

وی با بیان اینکه این سایت به آدرس http://agh.ismc.ir در اختیار بازدیدکنندگان گرامی قرار دارد، افزود: بخش های مختلفی چون معاونت های مرکز مدیریت نیز در این سایت تعبیه شده است تا اخبار و اطلاعیه های لازم و مروبطه هر معاونت در ذیل این دسته های قابل مشاهده باشد.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت راه اندازی این پایگاه اطلاع رسانی، خاطرنشان کرد: بخش های دیگری نیز در این سایت تعبیه شده است که به مرور زمان تکمیل خواهد شد و در اختیار طلاب و مراجعه کنندگان عزیز قرار خواهد گرفت.

همچنین حجت الاسلام محمد علی خالقی معاون امور طلاب حوزه علمیه آذربایجان غربی با اشاره به راه اندای کانال تلگرامی اطلاع رسانی مرکز مدیریت استان به آدرس https://t.me/joinchat/AAAAAEP13l49ZYrdKfvF_A، گفت: این کانال در راستای اطلاع رسانی و حل مشکلات طلاب راه اندازی شده و به تدریج تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه طلاب می توانند در صورت داشتن هر سوال از هر یک از مدیران و معاونت های استان یا شهرستان با مدیر کانال مرتبط شوند: بنابراین در اسرع وقت جواب سوال خود را دریافت خواهند کرد و در معرض دید همه طلاب قرار خواهد گرفت.

معاون امور طلاب حوزه علمیه آذربایجان غربی با تأکید بر عضویت همه طلاب در این کانال، افزود: این کانال چون مستقیما زیر نظر مدیریت استان است، از این رو طلاب  استان آذربایجان غربی به راحتی می توانند مشکلات مطرح شده را به گوش مسؤولان استان و شهرستان برساند و جواب حاصله را دریافت کنند./۸۵۴/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات