۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۳۴۰۵۵
آیت الله حیدری:

ایران عامل افزایش ثبات در کشورهای منطقه است

نماینده مجلس خبرگان رهبری جمهوری اسلامی ایران را مایه افزایش ثبات و امنیت در کشورهای منطقه دانست و گفت: از سوی دیگر دلیل عصبانیت ترامپ، شکست های پیاپی در منطقه است.
عنافچه عنافچه۲ عنافچه۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تکریم از مواکب بخش عنافچه اهواز شامگاه گذشته 4 آبان با حضور و سخنرانی آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز برگزار شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و ایام اربعین آن امام همام با اشاره صحبت های ترامپ علیه ملت ایران، اظهار داشت: حرفهای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حقیقت به دلیل عصبانیت از شکست های پیاپی از نیروهای مقاومت در منطقه است.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه در ادامه بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران مایه افزایش ثبات و امنیت کشورهای منطقه شده است و دشمنان و استکبار جهانی این موضوع را تحمل نمی کنند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: التزام شیعیان به ولایت اهل بیت علیهم السلام، عنایات امام زمان (عج) را به دنبال داشته است و علی رغم همه دشمنی ها، روز به روز شیعیان پیروزی های جدیدی دربرابر جبهه استکبار به دست می آورند.

 آیت الله حیدری با بیان اینکه گروه تروریستی داعش در حال زوال و شکست پایانی است، ابراز داشت: پایان داعش نزدیک است، لطف خداوند، عنایات حضرت حجت(عج) و فداکاریهای، سپاه قدس، بسیج، حشدالشعبی و نیروهای حزب الله باعث شد دست داعش به حرم اهل بیت (ع) نرسد و منطقه از لوث تکفیری ها پاک شود.

وی در پایان با اشاره به مواکب و خدمت آنان به زائران حسینی، بیان داشت: مواکبی که به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمت می کنند، مصادیق تعظیم شعائر الله هستند.

لازم به ذکر است، در این مراسم از 12 موکب بخش عنافچه تقدیر و تجلیل به عمل آمد./9453/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات