۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۳۵۷۶۹
آیت الله علما:

بسیج عامل بیداری و بصیرت افزایی نسل جوان و نوجوان است

آیت الله علما با اشاره به اینکه اقتدار بسیج موجب وحشت دشمنان شده است گفت: بسیج عامل بیداری و بصیرت افزایی نسل جوان و نوجوان بوده و تا زمانی که کشور از ظرفیت بسیج برخوردار است در تمام عرصه های تقابل با مستکبران پیروز خواهد بود.
آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از دانش آموزان بسیجی که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده برگزار شد ابراز داشت: تشکیل بسیج و بهره مندی از ظرفیت غنی بسیج عامل پیروزی در تمام عرصه ها است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: پیروزی در دوران دفاع مقدس با تکیه بر قدرت بسیج میسر شد و اکنون هم قدرت و اقتدار بسیج عامل وحشت دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: بسیج عامل بیداری و بصیرت افزایی نسل جوان و نوجوان بوده و تا زمانی که کشور از ظرفیت بسیج برخوردار است در تمام عرصه های تقابل با مستکبران پیروز خواهد بود.

وی در ادامه افزود: الگوبرداری از بسیج جمهوری اسلامی ایران در کشورهای عراق و سوریه موجب شد در مقابل استکبار جهانی قدرت پیدا کرده و ایستادگی کنند.

آیت الله علما مطرح کرد: مستکبران از جمله آمریکا و اسرائیل با تشکیل داعش در پی تخریب چهره اسلام بودند؛ اما مسلمانان عراق و سوریه با الگوبرداری از بسیج مردمی جمهوری اسلامی ایران در مقابل مستکبران قدعلم کرده و برنامه های شوم آنها را بر هم زدند.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان داشت: باید این عامل اقتدار را در کشور حفظ کرد و اجازه نداد با تهدیدات دشمنان در استقلال کشور خللی وارد شود.

امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: خوشبختانه امروز بسیج با ورود به عرصه های مختلف، در راستای پیشرفت و آبادانی و حل مشکلات کشور گام برداشته و همچون گذشته حامی و حافظ انقلاب و اسلام است./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات