۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۵۳۶۴۶۷
امام جمعه شهرضا:

معلمان و مربیان مدارس به ترویج گفتمان انقلابی در مدارس کمک کنند

امام جمعه شهرضا گفت: مربیان و معلمان مدارس باید تلاش کنند تا فرهنگ بسیجی بیش از پیش در مدارس نهادینه شود و گفتمان انقلابی در میان دانش آموزان ترویج داده شود؛ زیرا آنچه تاکنون کشور و انقلاب را در برابر دسیسه‌های استکبار جهانی به رهبری آمریکا محافظت کرده، روحیه انقلابی و عملکرد بسیجی بوده است.
یعقوبی - شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی صبح امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهرضا اظهار کرد: روز 13 آبان یادآور درخشانترین دوران تاریخ انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی است زیرا استکبار ستیزی و مقابله با ظلم و ستم و استثمار کشورهای قدرت طلب جهان یکی از مهمترین آرمانهای انقلاب اسلامی بوده که در این روز به دست گروهی از مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران محقق شد.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی به رهبری آمریکا و با همراهی اسراییل در تلاش بودند تا منطقه خاورمیانه را به عنوان جایگاهی امن برای کسب منافع مادی، تحقق نیات استعماری و استثمار کشورها قرار دهند اما وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) همه این دسیسه‌ها را خنثی و نه تنها کشور را از وجود این افراد پاک کرد بلکه روحیه مبارزه و حق طلبی را در همه آزادیخواهان جهان زنده کرد.

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: امام راحل(ره) با اقدام تاریخی خود در رهبری انقلاب اسلامی ایران، روحیه استقلال طلبی، مبارزه با ظلم و استبداد و تلاش برای پیشرفت با تکیه بر توان داخلی را در میان همه کشورهای اسلامی و آزادیخواهان جهان زنده کرد، پیش آن کسی به خود اجازه نمی‌داد در برابر ستم کشورهای استکبارگر چهان سخنی بگوید اما بعد از انقلاب سال 1357 ابهت آمریکا درهم شکست.

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: رییس جمهور کشور آمریکا همه مردم ایران را به عنوان تروریست خطاب کرد در حالی که تاریخ جهان ثابت کرده است که مردم ایران قربانی اقدامات تروریستی فراوانی بوده‌اند که آمریکا رهبری آن را بر عهده داشته است.

وی در ادامه افزود: ارتش آمریکا با پیمودن هزاران کیلومتر در کشورهای دیگر حاضر شده و اقدام به کشتار بی رحمانه مردم و انسانهای بیگناه می‌کند، کشوری که کارنامه عملکرد نیروهای مسلح آن پر است از موارد تجاوز و قتل و آواره کردن انسانهای بیگناه آنقدر گستاخ شده است که به خود اجازه می‌دهد نیروهای مسلح کشور جمهوری اسلامی ایران که هزاران شهید را تقدیم کرده است، به عنوان تروریست خطاب کند.

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: یوم الله 13 آبان روز وحدت مردم و مسؤولان ایران در برابر جنایات و زیاده خواهی‌های استکبار جهانی به رهبری آمریکا است، در گذشته در این روز مردم انقلابی و مسلمان ایران لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و عوامل جاسوسی را از کشور اخراج کردند و در طول سالهای بعد نیز همواره با گرامی‌داشت این روز ثابت کردند که همچنان بر مواضع ضداستکباری خود پایبند و با پیروی از ولایت فقیه هرگز اجازه نمی‌دهند خطری انقلاب و ارزشهای اسلامی را تهدید کند.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: مربیان و معلمان مدارس باید تلاش کنند تا فرهنگ بسیجی بیش از پیش در مدارس نهادینه شود و گفتمان انقلابی در میان دانش آموزان ترویج داده شود زیرا آنچه که تاکنون کشور و انقلاب را در برابر دسیسه‌های استکبار جهانی به رهبری آمریکا محافظت کرده، روحیه انقلابی و عملکرد بسیجی بوده است.

وی اضافه کرد: تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح ایران باعث شد تا منطقه خاوریمانه و کشورهای همسایه از لوث وجود نیروی تروریستی داعش که سرکردگان استکبار جهانی آن را به وجود آورده و تقویت کرده بودند، پاک شود، سردار قاسم سلیمانی در این راه مجاهدت زیادی کرد و همانگونه که وعده داده بود تا سه ماه دیگر مرگ خلافت جنایتکار داعش اعلام می‌شود.

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرده است که در هرکجا مردم و مسؤولان با تبعیت از ولایت فقیه، متحد و یکپارچه در برابر زورگوییهای استکبار جهانی ایستادگی کردند موفقیت کامل به دست آمده است بنابراین در این شرایط هم باید با حفظ اتحاد داخلی زمینه را برای پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور فراهم کنیم./868/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات