۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۳۷۳۰۹
امام جمعه موقت کرمان:

آمریکا، اسرائیل و آل سعود سه ضلع کشتار مردم مسلمان هستند

حجت الاسلام عربپور گفت: آمریکا و اسرائیل با پول های عربستان سه ضلع مهم برای نابودی و کشتار مردم بی گناه مسلمان در آسیا محسوب می شوند و سازمان ملل باید با توجه کامل جلوی کارهای عربستان را در منطقه بگیرد.
حجت الاسلام مهدی عربپور، امام جمعه موقت کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب پور امام جمعه موقت کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام علی(ع) این شهر گفت: تقوای الهی انسان را به خداوند نزدیک کرده و  عمل به واجبات و دوری از گناهان انسان را به کمال می رساند.

وی تصریح کرد: نظم در کارها مشکلات را حل می کند و انسان با برنامه ریزی دقیق و نظم در کارهایش موفق می شود.

امام‌جمعه موقت کرمان با بیان این که روحانیان وظیفه سنگینی را در جامعه دارند،  تاکید کرد: احترام گذاشتن به دانشمندان، علما و اساتید وظیفه انسان مسلمان است.

وی با اشاره به این که دشمن به دنبال تبلیغات سوء علیه روحانیان است و می خواهد چهره آن ها را در جامعه خراب کنند، عنوان کرد: دین اسلام مسلمانان را به رعایت ادب و احترام گذاشتن به علما و دانشمندان توصیه کرده است.

حجت الاسلام عربپور اظهار داشت: علما و دانشمندان علم خود در اختیار مردم می گذارند تا جامعه به شکوفایی برسد و مردم با اهداف اسلام آشنا شوند.

امام جمعه موقت کرمان با بیان این که خداترس بودن از وظایف مهم علما بوده، افزود: ترس از خدا عالم به کمال و موفقیت می رساند تا انسان بنده خوبی برای خدا در دنیا باشد.

حجت الاسلام عربپور با اشاره به شاخصه های یک عالم خوب،  بیان کرد: عالم در کنار علم خود باید مبلغ دین باشد و در راه تبلیغ دین از هیچ چیزی هراس نداشته باشد.

امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: دانشمند باید زمان شناس و خودشناس باشد وظایف خود را به خوبی بشناسد و بداند علم خود را در چه مسیری هزینه کند.

وی تاکید کرد: عالمی که داری ویژگی های خاص باشد طبق دستور دین در دوران غیبت او در جایگاه ولایت است و همه مردم باید از او اطاعت کنند.

حجت الاسلام عربپور با اشاره به اربعین حضرت سیدالشهدا(ع)، اظهار داشت: حرکت عظیم ارادتمندان امام حسین(ع) از کشور های مختلف قابل توجه بوده و وحدت و همدلی یکی از مهمترین نشانه های اربعین است.

وی در پایان گفت: آمریکا و اسرائیل با پول های عربستان سه ضلع مهم برای نابودی و کشتار مردم بی گناه منطقه آسیا شمرده می شوند و سازمان ملل باید با توجه کامل جلوی کارهای عربستان را در منطقه  بگیرد./۹۷۲/پ۲۰۱/ب۲

 

 

 

 

ارسال نظرات